در حال بارگذاری ...
در فرهنگسرای نیاوران

نمایشنامه‌خوانی «عاشقانه‌ای برای سرنشین اف4 مک‌دانل داگلاس» اجرا می‌شود

«عاشقانه‌ای برای سرنشین اف۴ مک‌دانل داگلاس» که ۳۰ و ۳۱ شهریور در فرهنگسرای نیاوران نمایشنامه‌خوانی می‌شود، حکایت خلبانی است که برای جست‌وجو و یافتن یک نامه به کافه‌ای در مرکز شهر می‌رود و...

به گزارش ایران تئاتر، نمایشنامه‌خوانی «عاشقانه‌ای برای سرنشین اف4 مک‌دانل داگلاس» به نویسندگی و کارگردانی امیر شاملو در سالن خزر فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

بهتاش زرین، مهران داوودی، میچکا خدابنده‌لو، آبان زارعی، ساغر حداد، هدیه زرین، پرهام صارمی، مهران واشقانی و امیر شاملو بازیگران این نمایشنامه‌خوانی هستند.

همچنین علی مجاهد (تهیه‌کننده)، سرهنگ خلبان محمدرضا ملکی (مجری طرح) و امیر مرادیان (عکاس) از دیگر عوامل هنری این نمایشنامه‌خوانی هستند.

«عاشقانه‌ای برای سرنشین اف4 مک‌دانل داگلاس» حکایت خلبانی است که برای جست‌وجو و یافتن یک نامه به کافه‌ای در مرکز شهر می‌رود و در حین گفت‌وگو با چند جوان از مسائلی آگاه می‌شود که از آن‌ها بی‌خبر بوده است و ...

در پایان این نمایشنامه‌خوانی متوجه دلاوری، عشق و شجاعت انسان‌هایی می‌شویم که جان خود را برای خاک، ناموس و حیثیت ایران فدا کردند.

این متن در قالب نمایشنامه‌خوانی روزهای سی‌ام و سی‌و‌یکم شهریورماه از ساعت 18:30 در سالن خزر فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.




مطالب مرتبط

روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|

با حضور پیشکسوتان و جوانان عرصه بازیگری

«محاکمه‌ یک جسد» نمایشنامه‌‌خوانی می‌شود
با حضور پیشکسوتان و جوانان عرصه بازیگری

«محاکمه‌ یک جسد» نمایشنامه‌‌خوانی می‌شود

نمایشنامه‌خوانی «محاکمه‌ یک جسد»» به کارگردانی ابوالفضل همراه شنبه ۲۷ آبان با بازی پیشکسوتان و جوانان عرصه بازیگری در سالن ناظرزاده‌ کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. 

|

نظرات کاربران