در حال بارگذاری ...
آمار تماشاگران و فروش سالن‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی اعلام شد

«بک تو بلک» در آستانه 5 میلیاردی شدن

آمار تماشاگران و فروش ۸ نمایش مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ اعلام شد. بر اساس آمار اعلام شده، نمایش «بک تو بلک»، در دور تازه اجراهایش، چهار میلیارد و ۶۷۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان فروخته است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 31 شهریور 1402 اعلام شد.

نمایش «بک تو بلک» به کارگردانی سجاد افشاریان که از روز 26 مردادماه در تالار اصلی با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 100، 200 و 150 هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده، با مجموع 53 اجرا و میزبانی از 29 هزار و 43 مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) چهار میلیارد و 679 میلیون و 950 هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «سوسمار» به کارگردانی رحمت امینی نیز که از 6 شهریور اجرای خود در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر و قیمت بلیت 120 هزار تومان آغاز کرده بود با مجموع 18 اجرا و 1629 تماشاگر به فروشی معادل 160 میلیون و 740 هزار تومان دست پیدا کرد.

نمایش «هیدن» به کارگردانی کوروش شاهونه که سری دوم اجرای خود را از روز 27 شهریور در تالار قشقایی با ظرفیت 96 نفر و قیمت بلیت 150 هزار تومان آغاز کرده، با 59 (10 اجرا در این سری و 49 اجرا از قبل) اجرا توانسته 5508 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) جلب کند و به فروشی معادل 631 میلیون و 85 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» به کارگردانی مجید شکری از روز جمعه 3 شهریورماه در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر و قیمت بلیت 100 هزار تومان به صحنه رفت و با مجموع 21 اجرا، توانسته 837 تماشاگر را به سالن بکشاند و با فروشی معادل 51 میلیون و 950 هزار تومان به اجرای خود ادامه دهد.

همچنین نمایش «آوینیون» به کارگردانی حسن معینی از روز جمعه 3 شهریورماه در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر و قیمت بلیت 110 هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده و با مجموع 20 اجرا، توانست 1102 تماشاگر جلب کند و فروشی معادل 91 میلیون و 190 هزار تومان داشته باشد.

نمایش «تفنگ‌های کارار» نیز که از روز 26 شهریورماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی 26 نفر، قیمت بلیت 70 هزارتومان و مدت‌زمان 65 دقیقه روی صحنه رفته است تا روز جمعه 31 شهریورماه با 6 اجرا و جذب 140 تماشاگر توانسته به فروش 6 میلیون و 650 هزارتومانی دست پیدا کند و تا 14 مهرماه به اجرای خود ادامه دهد.

تماشاخانه سنگلج، دیگر سالن اداره‌کل هنرهای نمایشی نیز طی هفته گذشته شاهد اجرای دو اثر نمایشی بود.

نمایش «داش آکل به روایت نوچه کاکارستم» به کارگردانی حامد شیخی از 29 تا 31 شهریورماه میزبان 400 تماشاگر بوده است. مجموع فروش این نمایش طی 3 اجرایی که پشت سر گذاشته و با احتساب بلیت‌های نیم‌بها و میهمان، مبلغ 5 میلیون 790 هزار تومانی اعلام‌شده است.

دیگر نمایش این تماشاخانه «کمین ژاله» به کارگردانی حامد مکملی است که از 27 شهریورماه اجرای خود را آغاز کرده و طی 5 اجرایی که تا 31 شهریورماه انجام داده، میزبان 186 تماشاگر بوده است. فروش این نمایش نیز با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و میهمان مبلغ 7 میلیون و 770 هزار تومانی اعلام‌شده است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

یادداشتی بر نمایش «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی

متنی تأثیرگذار و اجرایی درخور تفکر
یادداشتی بر نمایش «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی

متنی تأثیرگذار و اجرایی درخور تفکر

عباس شاه‌محمدزاده: جان هاج، فیلمنامه‌نویس و نمایشنامه‌نویس اسکاتلندی، اولین نمایشنامه خود را با عنوان «همکارها» از فیلمی اقتباس می‌کند که این فیلم هرگز ساخته نمی‌شود و اسمی از آن به ...

|

چهار نمایش تازه در تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه می‌آیند

چهار نمایش تازه در تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه می‌آیند

چهار نمایش «توافق‌نامه» به کارگردانی کوروش سلیمانی، «خانم آقای جورج کلونی» به کارگردانی مونا صوفی، «بهار پراگ» به کارگردانی آرش سنجابی و «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی‌آذر و دی‌ سال جاری در تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه خواهند رفت. 

|

نظرات کاربران