در حال بارگذاری ...
با حضور و تدریس جمعی از بازیگر-کارگردان‌های تئاتر

دوره‌ پاییزی آموزش بازیگری در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود

محسن قصابیان، مریم کاظمی، فرهاد بشارتی، تینو صالحی، آرزو افشار و... به‌عنوان مدرس کلاس‌های آموزشی و هنری به پردیس تئاتر تهران می‌روند.

به گزارش ایران تئاتر، پردیس تئاتر تهران با رویکرد «آموزش، ابزاری برای رسیدن به هدف یادگیری» کلاس‌های متفاوتی را در طول سال برگزار می‌کند. فصل جدید ثبت‌نام دوره‌های آموزشی در پردیس تئاتر تهران با شروع فصل پاییز در رشته‌های «بازیگری»، «نمایش خلاق» و «کارگاهای مادر کودک و عروسک» و ... آغاز شده است.

حضور چهره‌های بازیگر-کارگردان‌هایی نظیر محسن قصابیان، مریم کاظمی، فرهاد بشارتی، تینو صالحی، آرزو افشار و... به‌عنوان مدرس در  کلاس‌های آموزشی دوره جدید این پردیس بر اساس همین رویکرد برنامه‌ریزی شده است.

معرفی کلاس بازیگری کودک و نوجوان

فصل جدید آموزش بازیگری کودک و نوجوان با هدف کشف و تقویت استعدادهای کودک و نوجوان در زمینه هنر بازیگری، با حضور مریم کاظمی بازیگر و کارگردان تئاتر از ۱۹ مهر در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی جدید روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

در این دوره کودکان می‌آموزند که چگونه از راه کلام، حالات صورت و بازی، عمیق‌ترین احساسات خود را بروز دهند و ناب‌ترین مفاهیم را منتقل سازند. شرکت در کلاس‌های آموزش بازیگری کودکان می‌تواند صرفا یک تفریح و سرگرمی نباشد و بر سلامت روانی کودکان و نوجوانان موثر باشد؛ همچنین هنرجویان کودک و نوجوان با مواردی چون رفع خجالت، افزایش اعتماد به نفس، رفع لکنت زبان، ورود به اجتماع و جمع، نحوه صحیح و درست صحبت کردن در جمع، افزایش احساسات و هوش آشنا و آموخته می‌شوند.

معرفی کلاس‌های بازیگری بزرگ‌سال

همچنین در ادامه برگزاری کلاس‌های آموزشی بازیگری در فصل تابستان، برای فصل پاییز نیز در این دوره آموزش بازیگری ویژه بزرگسالان مدرسانی همچون فرهاد بشارتی و آرزو افشار تاکنون حضور خود را در کلاس‌های پردیس تئاتر تهران برای آموزش بازیگری قطعی کرده‌اند. این کلاس‌ها از نیمه دوم مهر آغاز می‌شوند.




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران