در حال بارگذاری ...

«اسکرین شات» دو اجرایی شد

نمایش «اسکرین شات» روز جمعه هفتم مهر در دو سئانس در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «اسکرین شات» که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود همچنان بعد از پنجاه اجرا، به اجراهای خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «اسکرین شات» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی سامان شمس و کارگردانی امیر عباسی که مورد اقبال واقع شده، بعد از پنجاه اجرا با تعویض تعدادی از  بازیگران  و دو اجرایی شدن در بعضی از روزهای خود تا انتهای مهر در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت.

کیارش حقگو، سینا فرجام و سمیه قدیمی بازیگرانی هستند که به تازگی گروه بازیگران این نمایش را یاری می‌کنند.

امیرحسین رضازاده، ستاره فلاح فرد، سحر قلباربند، حسین جاهد و نیلوفر ذوالفقاری دیگر  بازیگران «اسکرین شات» هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از سمیه قدیمی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، حسین عباسی (مدیر اجرایی)، مبینا گروسی (منشی صحنه)، امیر عباسی (طراح صحنه)، معصومه پور نورام (مدیر صحنه)، علی حیدری قمصری (طراح نور)، حمید باباخانی (طراح صدا)، ستاره فلاح‌فرد (طراح لباس)،  شانا زیوردار (طراح گریم)، واهب مصلحی‌فرد (طراح پوستر)، ندا رضایی (عکاس)،  علی گلزاری، واهب مصلحی‌فرد، امین قهرمانی (ساخت تیزر) و  ناصر ارباب (مشاور امور رسانه).

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «فرض کنید در یک دورهمی، در کنار همسر و دوستان‌تان، مجبور شوید تمام محتویات تلفن همراه‌تان را با صدای بلند بخوانید.»




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران