در حال بارگذاری ...

تالارهای نمایشی‌ اجرای خود را از سر می‌گیرند

پس از ۵ روز تعطیلی به مناسبت شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) تالارهای مختلف تهران نمایش‌های خود را از سر می‌گیرند.

به گزارش سایت ایران تئاتر، هم اکنون در مجموعه تئاترشهر نمایش"باغ شکرپاره" نوشته و کارگردانی قطب‌الدین صادقی ساعت 20:15 در تالار اصلی، "خشکسالی و دروغ" نوشته و کارگردانی محمد یعقوبی ساعت 20:30 در تالار چهارسو، نمایش"مرثیه‌ای برای یک سبک وزن" نوشته و کار ایوب آقاخانی ساعت 20:30 در تالار سایه، "مهر هفتم" نوشته و کارگردانی سعید شاپوری ساعت 20:30 و"مجلس برادرکشی" نوشته مشترک تقی‌ همتی‌نیا و سیروس همتی به کارگردانی سیروس همتی ساعت 20:45 در کارگاه نمایش اجرای خود را از سر خواهند گرفت.
تالار مولوی نیز با نمایش‌های"بوبوک" نوشته و کارگردانی بنفشه اعرابی ساعت 18 و"پرواز از فراز تیر چراغ برق" نوشته و کار محمدرضا اجاقی ساعت 20:30 و در تالار اصلی و نمایش"در این شهر فرشته‌ای وجود ندارد" نوشته شهرام احمدزاده و کارگردانی بیتا خارستانی ساعت 19:15 در سالن کوچک به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.
در تماشاخانه ایرانشهر نیز"زال و رودابه" نوشته عزت‌الله مهرآوران به کارگردانی نادر رجب‌پور ساعت 20:30 در سالن شماره یک به اجرای خود ادامه خواهد داد. در سالن شماره دو نیز نمایش"خنکای ختم خاطره" نوشته حمیدرضا آذرنگ به کارگردانی نیما دهقان ساعت 19 اجرای خود را آغاز خواهد کرد.
تماشاخانه سنگلج نیز ساعت 21 با نمایش"قولنج" نوشته داود فتحعلی‌بیگی به کارگردانی حسین بابایی اجرای خود را از سر خواهد گرفت.
خانه نمایش نیز با نمایش"آذر" نوشته مهدی پوررضائیان و کارگردانی حسین فرخی فعالیت خود را از سر می‌گیرد. اجرای این نمایش از امروز شروع خواهد شد.