در حال بارگذاری ...

برگزاری جلسات نمایشنامه‌خوانی در تئاتر شهر

تئاتر شهر با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی، جلسات نمایشنامه‌خوانی برگزار می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر، به پیشنهاد دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد 46 و مشارکت تئاتر شهر در روزهای 11 و 13 و 14 مهر 1402، وحید نفر، امین اکبری نسب و حمید فراهانی سه نفر از مدرسین دانشگاه علمی کاربردی با نقش‌خوانی دانشجویان دانشگاه، سه نمایشنامه‌ را مورد خوانش قرار می‌دهند.

از این برنامه، نمایشنامه «به مناسبت ورود اشکان» نوشته پوریا کاکاوند به کارگردانی وحید نفر سه شنبه 11 مهر ساعت 16 در سالن مشاهیر و با حضور 100 تماشاگر خوانش شد.

نمایش «رومولوس کبیر» نوشته فردریش دورنمات به کارگردانی حمید فراهانی، امروز پنجشنبه 13 مهر ساعت 16 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایش "یلدای سرد و با شکوه استاد محمود راد" نوشته غلامحسین دولت آبادی وآراز بارسقیان به کارگردانی امین اکبری نسب هم فردا جمعه 14 مهر ساعت 18 خوانده می‌شود.

اجرای جلسات نمایشنامه‌خوانی در تالار مشاهیر تئاتر شهر برگزار می‌شود و بلیت آن از طریق سایت تیوال قابل خریداری است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «دور»

وحید نفر: تئاتر باید آینه‌ای برای تماشاگر باشد
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «دور»

وحید نفر: تئاتر باید آینه‌ای برای تماشاگر باشد

وحید نفر، نویسنده و کارگردان نمایش «دور» با بیان اینکه تئاتر باید آینه‌ای برای تماشاگر باشد، گفت اینکه تماشاگر با رضایت و با یک فضای ذهنی متفاوت از زمانی که وارد سالن شده است، از سالن اجرا خارج شود، از فاکتورهای موفقیت یک نمایش به شمار می‌رود.

|

گفت‌وگو با کارگردان نمایش «نظام ابن‌عربی»

یاسمین عباسی: زیست عرفانی، قرابتی با زمان حال ندارد
گفت‌وگو با کارگردان نمایش «نظام ابن‌عربی»

یاسمین عباسی: زیست عرفانی، قرابتی با زمان حال ندارد

یاسمین عباسی، کارگردان نمایش «نظام‌ ابن عربی» با بیان اینکه پرداختن به شخصیتی چون ابن‌عربی کار سختی است، می‌گوید زیست عرفانی قرابتی با زمان حال ما ندارد.

|

نظرات کاربران