در حال بارگذاری ...

«حسن کچل» در راه فرهنگسرای نیاوران

نمایش موزیکال «حسن کچل» کاری از گروه هنری «سها» به مناسبت روز جهانی کودک در فضای باغ فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، نمایش «حسن کچل» به کارگردانی «محمدامین کشانی» از روز شنبه 15 مهر، ساعت 17 در این مجموعه اجرا می‌شود.

گروه هنری سها ضمن حفظ فضای نوستالژیک و سنتی داستان «حسن کچل»، با اجرای این نمایش در فضایی جدید با تم خاص و موزیکال،  لحظات شادی را برای کودکان به ارمغان می‌آورد. 

حسین حاجی‌پور، ابوالفضل شیخ میری، محمد صمدی، پانیذ مبینی، مریم شفیعی و احسان عیدی بازیگران این نمایش هستند.

همچنین پری زاخر به عنوان دستیار کارگردان، سارا شفیعی(نور و صدا) اکبر کشانی (سرپرست گروه)، لیلا مختاری و مرتضی جودکی (طراح صحنه)، پوریا پور‌مشحور (ساخت عروسک) و محمد آزادی (طراح پوستر) از دیگر عوامل هنری نمایش حسن کچل هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: «حسن کچل فردی تنبل است که مادرش از او خسته می‌شود و تصمیم می‌گیرد او را از خانه بیرون کند تا سراغ کاری برود و...»

نمایش «حسن کچل» از 15 تا 30 مهر 1402  همه روزه از ساعت 17 در فضای باغ فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود و بلیت آن از طریق سایت تیوال و شماره تلفن 09137415280 قابل تهیه است.




مطالب مرتبط

به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود
به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود

در روز‌های پایانی پاییز و مصادف با ایام فاطمیه، نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است» به تهیه‌کنندگی گروه فرهنگی-هنری ریاحین با همکاری فرهنگسرای نیاوران و صندوق اعتباری هنر در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران