در حال بارگذاری ...

پخش دو سریال تازه از رادیو نمایش

رادیو نمایش، دو سریال جدید «جان کمان» و «یک نام دربرابر یک ناو» را روی آنتن می‌برد.

به گزارش ایران تئاتر، رادیو نمایش دو سریال تازه را از روز شنبه 15 مهر روی آنتن خواهد برد.

یکی از این نمایش‌ها، «جان کمان» است که هلن بهرامی آن را نوشته و ایوب آقاخانی سردبیری آن را برعهده دارد.

در خلاصه داستان «جان کمان» آمده است: «رزم میان دو سپاه ایران و توران، دوازده سال به طول انجامیده است. افراسیاب تورانی به منوچهر شاه، پیشنهاد آشتی می‌دهد و از او می‌خواهد شرطی را بپذیرد. کمانداری از ایران تیر بیندازد، تیرش هرکجا نشست آنجا مرز ایران و توران خواهد بود. کشواد، کماندار ایران زخمی است منوچهرشاه امان می‌خواهد اما افراسیاب، آرش، ستوربان سپاه ایران را برای این‌کار انتخاب می‌کند. هیچ کس باور ندارد او حتی بتواند تیر را در کمان بگذارد اما سرانجام آرش جانش را در کمان می‌گذارد و تیر، فرسنگ‌ها دورتر از رزمگاه، در کناره جیحون به زمین می‌نشیند.

«جان کمان» به تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی ایوب آقاخانی، افکتوری نرگس موسی‌پور، صدابرداری محمدرضا محتشمی و با هنرمندی ایوب آقاخانی، فریبا طاهری، امیر منوچهری، ماکان رضایی‌پور، مهدی نمینی مقدم، نوشین حسن‌زاده، سینا نیکوکار، شهریار حمزیان، سعیده فرضی، مهدی طهماسبی، احمد لشینی، رامین پورایمان، مجید همزه، امیر فرحان‌نیا، حمید یزدانی، بهرام سروری‌نژاد و احمد هاشمی، از شنبه پانزدهم مهرماه، ساعت 2:30 بامداد از رادیو نمایش پخش خواهد شد و ساعت 12:15 همان روز، تکرار آن است.

همچنین از روز شنبه 15 مهر، سریال «یک نام در برابر یک ناو» نیز از شبکه رادیویی نمایش پخش خواهد شد.

این سریال به نویسندگی معصومه پاکروان، سردبیری حامد مقدم و کارگردانی نورالدین جوادیان درباره زندگی شهید نادر مهدوی، رزمنده‌ای جوان و شجاع است که در تعداد زیادی از عملیات‌های جنگی مشارکت می‌کند و به درجه لیاقت می‌رسد. او فرماندهی چندین عملیات را به عهده می‌گیرد و یک ناوگروه دریایی به نام ذوالفقار را  تشکیل می‌دهد که تا روز شهادتش نقش بسیار مهمی در عملیات دریایی دارد و...

«یک نام در برابر یک ناو» به تهیه‌کنندگی اشرف‌السادات اشرف‌نژاد، افکتوری نرگس موسی‌پور، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی بهادر ابراهیمی، مهدی نمینی مقدم، معصومه عزیزمحمدی، سعید سلطانی، علی‌اصغر دریایی، محمد مجدزاده، شهریار حمزیان، سیما خوش‌چشم، بهرام سروری‌نژاد، احمد هاشمی، کرامت رودساز، احمد لشینی، علی زرینی، شیرین سپه‌راد، نورالدین جوادیان و ماکان رضایی‌پور، از شنبه پانزدهم مهر، ساعت 23:30 روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و ساعت 5:30 روز بعد، تکرار آن است.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است
نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است

کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»، با حضور در «ایران تئاتر»، از موضوع، شیوه اجرایی، فرم و ریخت این اثر اجرایی گفتند که این روزها در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه است.

|

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

 نمایش «نوزده، نود و نه»، به کارگردانی ایوب آقاخانی و تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، با موضوع ایثار و فداکاری کادر پزشکی و پرستاری در دوره همه‌گیری ویروس کرونا، در مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران