در حال بارگذاری ...

پرسش و پاسخ خبرنگاران با”مهر هفتم”

نمایش"مهر هفتم" سه‌شنبه شب ویژه خبرنگاران و اهالی رسانه به صحنه می‌رود‌ و پس از اجرای‌ نمایش نیز جلسه پرسش و پاسخ این اجرا برگزار می‌شود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی نمایش‌، این نمایش ساعت 30/20 در تالار قشقایی  به مدت 70 دقیقه به صحنه‌ می‌رود‌ و سپس ‌به همت انجمن نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر و در ‌حضور تماشاگران  جلسه پر سش و پاسخ  این نمایش برگزار می‌شود‌.
"مهر هفتم" با اقتباس از اثر برگمان نوشته و کارگردان آن سعید شاپوری است. در این اثر فرزین صابونی، شبنم مقدمی‌، رویا میر علمی ،علیرضا محمدی‌، بهنام تشکر، آذر خوارزمی، احمد لشینی والهام جعفر نژاد بازی می‌کنند.
 این نمایش  داستان شوالیه‌ای را بازگو می‌کند که در بازگشت از جنگ‌های صلیبی و در ابتدای ورودش به سرزمین مادری خود با مرگ مواجه می‌شود، مرگ که قصد جان او را کرده با او شطرنج بازی می‌کند و پیشنهاد می‌دهد در صورت پیروزی شوالیه از جان او بگذرد‌، شوالیه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند و....
 کتایون فیض مرندی طراح لباس این نمایش است و سپهر گودرزی طراحی صحنه اجرا را به عهده دارد. آرش فصیح دستیار کارگردان این نمایش است‌ و احمد لشینی علاوه بر بازی دراین اجرا به عنوان مدیر صحنه گروه را یاری می‌دهد. مهرداد متجلی و کوروش کلهر نیزعکاسان نمایش هستند.  تمام اطلاعات این نمایش به همراه عکس‌های آن بر روی وبلاگ آن به نشانی:     mohre7ththeatre.blogfa.com  www  قرار دارد.