در حال بارگذاری ...

پیام تبریک گروه‌ها و انجمن‌های تئاتری به مناسبت موفقیت بهروز غریب‌پور در جشنواره”آریونو دل ماره”

در پی موفقیت بهروز غریب‌پور در دریافت جایزه"شاه ماهی طلایی" از جشنواره"آریونو دل ماره"، پیام‌های تبریکی از سوی مرکز هنرهای نمایشی،گروه‌ها و دفتر تولیدات تئاتر عروسکی به سایت ایران تئاتر ارسال شد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، علاوه بر مرکز هنرهای نمایشی و سایت ایران تئاتر که تبریک  خود را نثار این پیش‌کسوت نمایش عروسکی کردند، تبریک گروه تئاتر عروسکی"آران" و دفتر تولیدات تئاتر عروسکی مرکز هنرهای نمایشی را در پی می‌خوانید:
پیام تبریک گروه تئاتر عروسکی”آران”
استاد بهروز غریب‌پور، موسس و کارگردانی گروه تئاتر عروسکی آران که در سپتامبر 2009 برگزیده دریافت جایزه"شاه ماهی" از فستیوال"آریونو دل ماره" (مسافران دریایی) شهر چرویا در ایتالیا شده است، این افتخار را نه تنها برای خود، بلکه برای گروه آران و جامعه نمایشگران عروسکی ایران به ارمغان آورده است. اعضای گروه تئاتر عروسکی آران از این که در کنار هنرمندی چون بهروز غریب‌پور برای ارتقاء و تعالی هنر تئاتر عروسکی فعالیت می‌کنند، بر خود می‌بالند و صبوری، جدیت و تلاش بی‌وقفه این هنرمند را می‌ستایند و بهترین را برای وی آرزو می‌نمایند.
پیام تبریک دفتر تولیدات تئاتر عروسکی
دفتر تولیدات تئاتر عروسکی ضمن ارج نهادن به سال‌ها فعالیت موثر و ماندگار استاد بهروز غریب‌پور در عرصه هنر تئاتر عروسکی ایران دریافت جایزه"شاه ماهی" از فستیوال"آریونو دل ماره" ـ شهر چرویا ـ ایتالیا را که به پاس فعالیت‌های برجسته بین‌المللی و غنی‌سازی تئاتر عروسکی به این هنرمند اهداء شده است را صمیمانه تبریک می‌گوید.
پیام تبریک انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر
همچنین انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر نیز طی پیامی مراتب تبریک خود را به مناسبت این موفقیت ملی به بهروز غریب‌پور اعلام کرد.

غریب‌پور با یک جایزه طلایی به ایران بازگشت