در حال بارگذاری ...
با کارگردانی ریحانه باغبادی

«جادوگر کوچولو» به تهران‌پارس می‌آید!

نمایش «جادوگر کوچولو» به نویسندگی و کارگردانی ریحانه باغبادی در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، این نمایش برگرفته از کتاب «جادوگر کوچولو» نوشته‌ «اوتفرید پرویسلر»، نویسنده‌ آلمانی است که تاکنون بیش از ۵۰ میلیون نسخه از کتاب‌های او در سراسر جهان به فروش رسیده و به ۵۵ زبان دنیا ترجمه شده است.

این نمایش داستان جادوگر کوچولویی است که می‌خواهد در جشن سالانه جادوگران شرکت کند، ولی چون کوچک است اجازه‌ ورود به جشن را ندارد. جادوگر کوچولو تصمیم می‌گیرد بعد از تغییر قیافه در جشن حضور پیدا کند، ولی برگزارکنندگان او را می‌شناسند و به او یک سال مهلت می‌دهند تا کارهای خوب انجام دهد و بعد از یک سال در امتحانی شرکت کند و اگر موفق شد، در جشن شرکت کند؛ بنابراین جادوگر کوچولو راهی سفر می‌شود و در این سفر اتفاقات جالبی برایش می‌افتد.

در اجرای «جادوگر کوچولو» به نویسندگی و کارگردانی ریحانه باغبادی از سه شیوه‌ ترکیبی عروسکی، بازیگری و تن‌پوش استفاده شده است.

ریحانه باغبادی و سارا یزدان‌پژو ساخت عروسک‌های این اثر نمایشی را بر عهده داشتند؛ ساخت دکور را نیز حمید عابدی و علی محمدی و سمیرا یزدان‌پژو انجام داده‌اند.

همچنین کفایت گندمی طراحی و دوخت لباس، تینا توکلی موسیقی و سمیرا یزدان‌پژو طراحی صحنه این نمایش را انجام دادند.

این نمایش که مورد بازبینی کارشناسان کانون قرار گرفته، مناسب گروه سنی بالای ۳ سال است.

نمایش «جادوگر کوچولو» ساعت ۱۷ روز پنجشنبه  ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ و روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ و ۲۷ مهر در سالن نمایش  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ۳۰ به نشانی تهران‌پارس، بالاتر از فلکه سوم، نبش ۲۱۰ شرقی اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت رزرو جا و تهیه بلیت این نمایش و آگاهی از دیگر روزهای اجرا می‌توانند از طریق سایت تیوال پیگیری کنند و یا با شماره ۰۹۳۶۲۶۵۹۵۹۳ تماس بگیرند.




نظرات کاربران