در حال بارگذاری ...
همزمان با معرفی بازیگران و رونمایی از پوستر

«ساسیزم» ماجرای خود را آغاز می‌کند

نمایش «ساسیزم» نوشته و کار عماد سالکی از پنجشنبه چهارم آبان روی صحنه تالار حافظ اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «ساسیزم» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی عماد سالکی اجراهای خود را از ساعت ١٨:٣٠ روز پنجشنبه چهارم آبان ١۴٠٢ در تالار حافظ شروع می‌کند.

همزمان با معرفی بازیگران و رونمایی از پوستر نمایش، پیش فروش بلیت اثر در سایت تیوال آغاز شده است.

بابک قادری، مهناز نوروزی، میلاد تاجیک، پانته‌آ مرزبانیان، بابک بینش، ساناز اقتصادراد، علی صحراگرد، بهداد قادری، رز ایزدی، امیرحسین ذوالقدر، علی تیمور فامیان، محمد صدیق، هلیا کوشکی، روژین فاطوری‌فر، فاطمه مصباحی، مائده کریم‌سرابی، روژین بشیری و امیررضا مرادی‌فرد بازیگرانی هستند که به ترتیب حضور روی صحنه ایفای نقش می‌کنند.

«ساسیزم» عنوان نمایشنامه‌ای است که عماد سالکی با اقتباس از رمان «تجاوز قانونی» اثر نویسنده نامدار ژاپنی، کوبو آبه نوشته و کارگردانی کرده است و داستان شهری را روایت می‌کند که مردم آن به هجوم ساس‌ها مبتلا شده‌اند.

این نمایش ارائه جدیدی از آکادمی هنرهای نمایشی سولو به‌عنوان مجری طرح است که در آن امیرکاوه آهنین‌جان به عنوان سرپرست گروه سولو و نادیا حسام مدیریت این آکادمی در مقام مشاوران کارگردان حضور دارند.

سایر عوامل نمایش عبارت‌اند از نادیا حسام (طراح صحنه، لباس و گریم)، نیلوفر ساداتی (طراح نور)، نازنین دستگردی (دستیار کارگردان)، نقاشی‌های رز ایزدی (طراحی پوستر)، محمد وفایی (مشاور رسانه‌ای)، پیام احمدی کاشانی (مدیر تبلیغات)، شهریار اکبریه (عکاس) و علی توکلی (ساخت تیزر و صدابردار).

این نمایش آبان و آذر ١۴٠٢ هر روز به‌غیر از شنبه‌ها ساعت ١٨:٣٠ در تالار حافظ به مدت ٧٠ دقیقه روی صحنه می‌رود. 




مطالب مرتبط

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت‌فروشی موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی که در تالار حافظ روی صحنه می‌رود، آغاز شد. 

|

در آیین رونمایی از پوستر «جامپ کات» مطرح شد

پانتومیم شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است
در آیین رونمایی از پوستر «جامپ کات» مطرح شد

پانتومیم شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است

در آیین رونمایی از پوستر پانتومیم «جامپ کات» که با حضور ناصر آقایی، منوچهر اکبرلو و مسعود آب‌پرور برگزار شد، با مطرح شدن این‌که تنها ابزار پانتومیم، بدن و ریتم است و این شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است، بر لزوم توجه به آموزش درست و اصولی میم به علاقه‌مندان این هنر تاکید شد.

|

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی:

رقابتی شدن این رویداد، انگیزه گروه‌های نمایشی را افزایش می‌دهد
دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی:

رقابتی شدن این رویداد، انگیزه گروه‌های نمایشی را افزایش می‌دهد

مهدی سیم‌ریز، دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی، ضمن تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت برای اجراهای عمومی در دوره‌های بعدی، می‌گوید رقابتی شدن این رویداد، انگیزه گروه‌های نمایشی را بیشتر می‌کند. 

|

نظرات کاربران