در حال بارگذاری ...

‌ تقدیم ‌نمایش”مرثیه‌ای برای یک سبک وزن” به محمود دولت‌آبادی

ایوب آقاخانی کارگردان نمایش‌"‌مرثیه‌ای برای یک سبک وزن‌"‌ جمعه ۲۷ شهریور ماه به مناسبت حضور محمود دولت‌آبادی در تالار سایه، بیست‌و‌یکمین اجرای این اثر نمایشی را به این استاد پیشکسوت تئاتر تقدیم کرد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، ‌محمود دولت‌آبادی د‌ر اجرا‌‌ی دوم ‌جمعه شب نمایش‌"‌مرثیه‌ای برای یک سبک وزن‌" ‌حضور پدا کرد و به تماشای تازه ترین اثر نمایشی شاگرد خود نشست‌. 
ایوب آقاخانی پس از پایان اجرای ‌این نمایش، ضمن عرض ارادت به محمود دولت آبادی گفت: بیست‌و‌هفتمین اجرای نمایش‌"‌مرثیه ای برای یک سبک وزن‌" را با وجود نواقص احتمالی به ماندگارترین شمایل زنده اذبیات معاصر ایران زمین تقدیم می‌کنم‌. 
‌‌نمایش‌"‌مرثیه ای برای یک سبک وزن‌" از پنجم شهریور ماه در تالا‌ر سایه مجموعه تئاترشهر درحال اجراست و تاکنون نیز با اقبال کم نظیر تماشاگران مواجه بوده است‌.  
پرسش وپاسخ نمایش”مرثیه‌ای برای یک سبک وزن”
‌جلسه پرسش و پاسخ نمایش‌"‌مرثیه‌ای برای یک سبک وزن‌" که با کارگردانی ایوب آقاخانی در تالار سایه مجموعه تئاترشهر درحال اجراست‌، به روز سه  شنبه 31 شهریور ماه موکول شد‌. 
‌‌پیش از این قرار بود که جلسه پرسش و پاسخ نمایش‌"‌مرثیه‌ای برای یک سبک وزن‌" یکشنبه 29 شهریور ماه، پس از پایان اجرای نمایش، در تالار سایه مجموعه تئاترشهر برگزار شود.
این جلسه به دلیل همزمانی با عید سعید فطر، به سه شنبه شب31شهریور موکول شد تا با حضور تماشاگران و اصحاب رسانه در این تماشاخانه برگزار شود‌.