در حال بارگذاری ...

تولید سه نمایش به مناسبت هفته دفاع مقدس در رادیو

شبکه‌های مختلف رادیویی سه نمایش را به مناسبت هفته دفاع مقدس تولید کرده‌اند. به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، این نمایش‌ها در هفته جاری از شبکه‌های فرهنگ‌ و جوان پخش خواهند شد.

"تنها مانده"‌
چالش‌های هویت جدید و شرایط جنگ در خانواده‌ای معاصر در این نمایش طرح می‌شود و در راس ماجرا دختری(نوشین حسین‌زاده) در تعارض و تقابل با مسائلی است که تا به امروز از آن‌ها غافل مانده است.
کارگردان ایوب آقاخانی، سردبیر شهرام میرشکاک، تهیه کننده مهتاب امینی، افکتور محمدرضا قبادی‌فر، صدابردار علی حاجی‌نوروزی و نویسنده رویا افشار.
این نمایش چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 13 از شبکه رادیویی فرهنگ پخش می‌شود.
"غواصان"
سارک(نازنین مهیمنی) همواره پدر شهیدش(احمد گنجی) را در مقاطع بحرانی پیرامون خود احساس می‌کند. او با پیدا شدن یک خواستگار، منتظر عکس‌العمل پدرش است. سارک احساس می‌کند‌ پدرش مخالف این وصلت است. پدر سارک و دوستش ناصر(مجید حمزه) سعی می‌کنند او را با محمد پسر ناصر(نورالدین جوادیان) آشنا کنند.
سردبیر فاطمه دلیری، تهیه کننده شهلا نیساری، کارگردان آشا محرابی، نویسنده زهرا دلیری، صدابردار رضا طاهری و افکتور فرشاد آذرنیا.
این نمایش ویژه دفاع مقدس بوده و از سه‌شنبه ساعت 23:30 از شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود.
"بی‌آن که در جست‌وجوی کسی باشم"
سعید(هادی کمالی‌مقدم) جاسوس ایرانی در اردوگاه اسرای عراقی‌هاست او از این وظیفه نفرت دارد. برای همین با هلی‌کوپتر به اروند می‌رود تا آن جا با دشمن مقابله کند اما هلی‌کوپتر آن‌ها سقوط می‌کند و او با صورتی سوخته و با لباس افسران عراقی وارد مرز عراق می‌شود و...
سردبیر نادر برهانی‌مرند، تهیه کننده ماهداد توکلی، کارگردان ایوب آقاخانی، نویسنده شهرام میرشکاک، صدابردار رضا طاهری و افکتور محمدرضا قبادی‌فر.
این نمایش ویژه دفاع مقدس تولید شده و ادامه آن این هفته از شنبه تا جمعه از برنامه"از رمان تا نمایش" ساعت 21:30 از شبکه سراسری فرهنگ پخش می‌شود.