در حال بارگذاری ...

پیش فروش بلیط نمایش”رمولوس کبیر” در تئاترشهر

پیش فروش بلیط های نمایش "رمولوس کبیر" در مجموعه تئاتر شهر آغاز شد. به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی گروه تئاتر معاصر، نمایش‌"رمولوس کبیر" از هشتم مهر برای عموم به روی صحنه می رود و از امروز(۳۱ شهریور ماه‌) ‌امکان تهیه بلیط این اجرا ها از گیشه تئاتر شهر فراهم شده است.

‌‌این کار نادر برهانی‌مرند از پنجم مهر در تالار اصلی تئاتر شهر اجرای خود را آغاز خواهد کرد. گروه در حال حاضر مراحل نهایی تمراینات را در تئاتر شهر سپری می‌کنند.
در این نمایش جمعی از بازیگران حرفه ای تئاتر از جمله  امیر جعفری، کاظم هژیرآزاد،  پیام دهکردی، داریوش موفق، کوروش نریمانی، مهدی سلطانی، سهراب سلیمی، ریما رامین فر، سیامک صفری، محمود جعفری، مهرداد ضیایی، محسن علا، افسانه ماهیان، فرزین محدث، هادی عامل  و سینا رازانی ایفای نقش ها را بر عهده دارند.
در این نمایش حمید سمندریان به عنوان مشاور، برهانی‌مرند را در کارگردانی نمایش کمدی"رومولوس کبیر"، نوشته ‌فردریش دورنمات‌ همراهی می‌کند.
همچنین کوروش نریمانی مشاور و تورج ثمینی‌پور و افسانه ماهیان نیز دستیاران کارگردان هستند.        
"رومولوس کبیر" قصه امپراتوری به نام رومولوس است که به نظر می‌رسد با رفتارها و اتخاذ تصمیم‌های عجیب و غریب زمینه سرنگونی خود را فراهم می‌کند اما در نهایت مشخص می‌شود که رفتارها و تصمیم‌های او روشنفکرانه و مبتنی بر تفکر و تمهیداتی خاص بوده است.
این نمایش ساعت 45/19 در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می‌شود.