در حال بارگذاری ...

4 نمایش برگزیده دانشجویی به جشنواره کوزوو معرفی شدند

دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران از معرفی ۴ نمایش برگزیده جشنواره دوازدهم به جشنواره تئاتر کوزوو خبر داد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، امیر حسین حریری پس از نشست روز گذشته با معاونان بخش‌های مختلف جشنواره، از معرفی 4 نمایش برگزیده بخش صحنه‌ای جشنواره دوازدهم به جشنواره کوزوو خبرداده و گفت: نمایش‌های‌" از اطراف میلاد " کار حمید دهقانی از دانشکده سینما تئاتر، "مده آ" کار حسین رنجبر از دانشکده هنر و معماری، "ماراساد" کار یوسف باپیری از دانشگاه سوره و‌"مکبث" کار رضا ثروتی از دانشگاه تربیت مدرس که از جمله آثار برتر آن جشنواره بوده‌اند و توانسته‌اند بیشترین جوایز جشنواره را نیز کسب کنند از سوی دبیرخانه به جشنواره کوزوو معرفی شده‌اند.
وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه به حضور نمایش های دانشجویان ایرانی در جشنواره امسال کوزوو امید دارید، گفت: در وهله اول وظیفه ما معرفی این آثار بود که به موقع انجام شد. در حال حاضر دبیرخانه در تلاش است که حداقل یک نمایش از بین این آثار را با حمایت خانه تئاتر دانشگاهی به این جشنواره اعزام کند.
جشنواره تئاتر کوزوو آذرماه امسال برگزار می‌شود.