در حال بارگذاری ...
با چهار اثر نمایشی

عمارت نوفل‌لوشاتو میزبان مخاطبان است

«مده‌آ»، «مهمانسرای دو دنیا»، «دشمن خدا» و «کمدی گمنام» چهار اثر نمایشی هستند که این شب‌ها در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایران تئاتر، عمارت نوفل‌لوشاتو در دومین ماه از پاییز 1402 با چهار اثر نمایشی میزبان مخاطبان است.

نمایش «مده‌آ» به نویسندگی و دراماتورژی محمدامین سعدی و کارگردانی باران شادپوری و تهیه‌کنندگی داوود نامور نیز هر شب از ساعت ۱۹ در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.
در این نمایش آرش ‌دادگر، ندا ‌مقصودی، محمد ‌معتضدی، میرنادر ‌مظلومی، ماه‌منیر ‌صادقیان، سهیل ‌سلمانی و درسا علمی‌نژاد نقش‌آفرینی می‌کنند.

داوود نامور، تهیه‌کننده این اثر اعلام کرد: «برای حمایت از تماشاگران فهیم تئاتر، هفته آینده، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آبان ۱۴۰۲ بلیت نمایش «مده‌آ» با تخفیف ۵۰ درصدی به فروش می‌رسد.»

همچنین نمایش «مهمانسرای دو دنیا» به نویسندگی اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه شهلا حایری با طراحی و کارگردانی صابر کریمی از یکشنبه ۲۱ آبان تا ۱۲ آذر ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه روی صحنه می‌رود.

در این نمایش بابک نوری، آرام نیک‌بین، مهدی کازرانی، مریم زارعی، فرناز رحمانی، صابر کریمی، (بازیگران صامت) حسین تفرشیان، آیدا حاجی ایالویی ایفای نقش خواهند کرد.

نمایش «دشمن خدا» به نویسندگی عمادالدین رجبلو، کارگردانی مجید عراقی و تهیه‌کنندگی علی غریب نیز تا اول آذر ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

در این نمایش علی غریب، مجید عراقی، سیده اسوه صادقی، امیر درویش، حامد فعال، نفس جافری و ضحا رجایی‌فر ایفای نقش خواهند کرد.

همچنین «کمدی گمنام» دیگر اثر نمایشی است که به نویسندگی و کارگردانی علی اصغری و با تهیه‌کنندگی علیرضا ملاحسینی و علی مافی، جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ به اجرای خود پایان می‌دهد.

فرزاد حسنی و حسین ‌پورکریمی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت این نمایش‌ها را تهیه کنند




مطالب مرتبط

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

نمایش «مافیای روباه‌ها» به کارگردانی امید بنکدار که در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است، به مدت ۱۰ شب دیگر تمدید شد.

|

برنامه اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو

برنامه اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو

برنامه اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو اعلام شد. در این میان، نمایش «دلاور سرزمین غرب» به کارگردانی رضا ساغری، از چهارشنبه این هفته (۱۳ دی ۱۴۰۲)، روی صحنه خواهد رفت.

|

عمارت نوفل‌لوشاتو و اجرای سه نمایش

عمارت نوفل‌لوشاتو و اجرای سه نمایش

«جامپ کات» به کارگردانی حامد نصرآبادیان، «سگ گرافی» به کارگردانی علی حبیبی و «مهمانسرای دو دنیا» به کارگردانی صابر کریمی در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه هستند.

|

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نظرات کاربران