در حال بارگذاری ...

گروه بازیگران و عوامل «جامپ کات» معرفی شدند

گروه بازیگران و عوامل نمایش «جامپ کات» به نویسندگی و کارگردانی حامد نصرآبادیان که در قالب پانتومیمی در ستایش صلح روی صحنه خواهد رفت، معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر، اسامی بازیگران و عوامل پانتومیم «جامپ کات» به نویسندگی و کارگردانی حامد نصرآبادیان که قرار است از اوایل آذرماه در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه برود، منتشر شد. 

مهران نعیمی‌اقدم، طیبه کریمی دولت‌آبادی، پانته‌آ کرمی دولت‌آبادی، ساناز خدامی، آیسان مرامی، زهره صادقیان و شهین مولایی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

«جامپ کات»؛ پانتومیمی در ستایش صلح است با نگاهی به آسیب‌های مخرب جنگ.

این اثر، پیش از این با نام «پازل» به عنوان اثر تحسین شده یازدهمین دوره جشنواره ملی، غیررقابتی و دوستانه ادریمیت ترکیه معرفی شده بود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از وحید صحت (حامی اجرا)، مهران نعیمی اقدم، نوید بی‌نیاز (گروه کارگردانی)، اشکان آبگون (طراح مدیا)، فریدا صفائیان (طراح گریم)، هانیه رجبی، سبحان طاهریان (مجریان گریم)، مهدی رایگانی(طراح پوستر)، مصطفی امانی (گرافیک تبلیغات)، نگار امیری (مدیر رسانه)، امید طالع‌پور (مدیر بخش بین‌الملل)، محسن حجت‌نژاد (مدیر تولید)، محمد امین، سهند تیزپاز و سینا صبحی (مدیران صحنه)، بهار اسماعیلی،  شادی سنائیان (عکاسان)، معصومه عزیزمحمدی، نشاط رازانی، بهاره میرزاپور و نگین پناهی (نریتور).




مطالب مرتبط

عمارت نوفل‌لوشاتو و اجرای سه نمایش

عمارت نوفل‌لوشاتو و اجرای سه نمایش

«جامپ کات» به کارگردانی حامد نصرآبادیان، «سگ گرافی» به کارگردانی علی حبیبی و «مهمانسرای دو دنیا» به کارگردانی صابر کریمی در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه هستند.

|

در آیین رونمایی از پوستر «جامپ کات» مطرح شد

پانتومیم شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است
در آیین رونمایی از پوستر «جامپ کات» مطرح شد

پانتومیم شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است

در آیین رونمایی از پوستر پانتومیم «جامپ کات» که با حضور ناصر آقایی، منوچهر اکبرلو و مسعود آب‌پرور برگزار شد، با مطرح شدن این‌که تنها ابزار پانتومیم، بدن و ریتم است و این شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است، بر لزوم توجه به آموزش درست و اصولی میم به علاقه‌مندان این هنر تاکید شد.

|

گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است
گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است

سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه» براین باور است که تئاتر به ویژه تئاتر شقاوت، مانند نیشتر پزشکی است که درد دارد اما برای سلامتی، شادابی و حال خوب لازم است.

|

نظرات کاربران