در حال بارگذاری ...
با طراحی نور و سایه توسط مخاطبان

پرفورمنس «الف نون الف ر» مهمان گالری پاییز می‌شود

پرفورمنس «الف نون الف ر» با طراحی و اجرای بهمن عباسپور برای یک روز و با مشارکت تماشاگران در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران اجرا خواهد رفت.

 

به گزارش ایران تئاتر، پرفورمنس «الف نون الف ر» با طراحی و اجرای بهمن عباسپور جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران اجرا خواهد رفت.

بازدید از این اجرای یک‌روزه که با مشارکت تماشاگر همراه خواهد بود به مدت چهار ساعت طول خواهد کشید و برای عموم آزاد است. مخاطب می‌تواند با توجه به دستورالعمل‌های ارائه‌شده در هر لحظه از اجرا به این پرفورمنس ورود کند.

در این اجرا علاوه بر بهمن عباسپور که به عنوان طراح و اجراگر به مواجهه با مخاطب می‌پردازد، امیر پارساییان‌مهر به عنوان مجری طرح و مدیر روابط عمومی، نوید شکروی به عنوان طراح صحنه، محمدرضا جعفری به عنوان طراح ویدئو و تیزر، علیرضا کیایی به عنوان طراح گرافیک، پیام لاریان میکس صدا، آرزو آزادپور به عنوان عکاس و مدیر بین‌الملل و مخاطبان این اجرای مشارکتی و تعاملی که سهم مهمی در این اجرا خواهند داشت به عنوان طراحان نور و سایه حضور دارند.
 


یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی
یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی

حمید کاکاسلطانی*: نمایش «بوستان حیات ژوراسیک» نوشته‌ نوشین تبریزی و به کارگردانی پرستو گلستانی دی‌ و بهمن‌ 1402 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفته است. این نمایش با ترکیبی از ...

|