در حال بارگذاری ...

اعلام نتایج بررسی طرح‌های واصله در فصل اول پروژه ‌دائمی چهارفصل تئاتر ایران

هیأت علمی نخستین فراخوان پروژه دائمی چهار فصل تئاتر ایران نتایج بررسی طرح‌های دریافتی را اعلام کرد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط‌عمومی مرکز هنرهای نمایشی، پروژه چهارفصل تئاتر ایران از 5 مرداد سال جاری با شکل نوین خود و ساز و کاری اینترنتی شروع به کار مجدد کرد و فراخوانی با رویکرد آزاد منتشر کرد، که از 31 شهرستان (وابسته به 21 استان) 57 طرح نمایشی جذب کرد.
 هیأت علمی این فصل متشکل از محمد یعقوبی، حسین کیانی و ایوب آقاخانی، طی چهار جلسه در طول شهریور ماه طرح‌ها را بررسی و نتایج آن را اعلام کردند. مطابق گزارش آنها، از مجموع طرح‌های واصله 22 طرح پذیرفته شد، که از میان آن‌ها 10 طرح قبول قطعی و 12 طرح به طور مشروط پذیرفته شدند.
جزئیات آرا و نظرات اعضای هیأت علمی با ایمیل به نویسندگان طرح‌ها ارسال می‌شود و آن‌ها با مهلتی یک ماهه، تا پایان مهر ماه 88 فرصت خواهند داشت نمایشنامه‌های خود را کامل کرده از طریق بخش ارسال آثار سایت رسمی پروژه چهار فصل تئاتر ایران به ‌نشانی www.4fasltheatre.com ارسال کنند. این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود. نمایشنامه‌ها، پس از دریافت مورد بررسی هیأت علمی قرار گرفته و کارگاه‌های حضوری برای اصلاح و بهینه‌سازی شاکله و جزئیات نمایشنامه شکل خواهد گرفت. نتایج به دست آمده، در اولویت تولیدی امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی قرار خواهد گرفت.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره طرح‌های مصوب، به بخش اخبار سایت رسمی پروژه چهارفصل تئاتر ایران مراجعه کنند.