در حال بارگذاری ...

داوران جشنواره‌ ملی تئاتر کودک و نوجوان «باغچه‌بان» معرفی شدند

داوران بخش رقابتی صحنه‌ای جشنواره‌ ملی تئاتر کودک و نوجوان «باغچه‌بان» معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر، مجید قناد، جلیل فرجاد و منوچهر اکبرلو داوران بخش رقابتی صحنه‌ای جشنواره‌ ملی تئاتر کودک و نوجوان «باغچه‌بان» شدند.

مجید قناد متولد ۱۳۳۳ در خرمشهر، مدرس دانشگاه، کارگردان و تهیه‌کننده‌ نام‌آشنا حوزه‌ کودک و نوجوان است. قناد لیسانس و فوق‌لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است. او را به‌واسطه‌ حضورش در برنامه‌های تلویزیونی بیشتر به نام عمو قناد می‌شناسند.

جلیل فرجاد متولد ۱۳۳۰ در مرند دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی و از هنرمندان باسابقه‌ تئاتر، سینما و تلویزیون است. فرجاد دختران هنرمندی (مارال و مونا) هم دارد که هر دو در عرصه‌ بازیگری فعال‌اند.

فرجاد در سال ۵۴ اولین اجرای تئاتر خود را در سن بیست‌وچهارسالگی تجربه کرد. نمایش «نهضت حروفیه» از نوشته‌های یکی از هم‌دانشگاهیانش به نام شهید حسین قشقایی در سال ۵۸ روی صحنه رفت.

منوچهر اکبرلو نمایشنامه‌نویس، کارگردان و پژوهش‌گر تئاتر متولد ۱۳۴۱ اراک است. فعالیت هنری اکبرلو از سال ۱۳۵۶ آغاز شد. او دارای کارشناسی ارشد پژوهش‌های هنری با گرایش تئاتر و سینما بوده و به‌عنوان مدرس دانشگاه، روزنامه‌نگار، منتقد، پژوهشگر، مترجم، نویسنده و ویراستار فعالیت می‌کند.




مطالب مرتبط

هنرمندان، تئاتر شهر را خانه مردم می‌دانند

هنرمندان، تئاتر شهر را خانه مردم می‌دانند

مجید قناد: طرح احداث حریم مجموعه تئاتر شهر، سال‌های سال است که مطالبه تمامی هنرمندان، مدیران و مردم دغدغه‌مندی بوده و هست که نگران حفظ این بنای فرهنگی-هنری و پیشینه ارزشمند هنرهای نمایشی هستند.

|

حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است
حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است

حسن رونده، مدیر هماهنگی امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین»، سیاست‌های وزیر و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی را مبنی بر حمایت ویژه از تئاتر استان‌ها اعلام کرد و بر این باور است که حضور آثار نمایشی ...

|

نظرات کاربران