در حال بارگذاری ...

انتخابات اعضای جدید هیأت مدیره مبارک یونیما آبان‌ماه برگزار می‌شود

دفتر تولیدات تئاتر عروسکی مرکز هنرهای نمایشی، به دلیل وضعیت نامشخص مبارک ـ یونیما در ایران و یونیمای جهانی، پس از استعفای رئیس هیأت مدیره آن و نیز ضرورت پاسخ به پیگیری‌های یونیمای جهانی، تصمیم گرفته است انتخابات مجددی برای تعیین هیأت مدیره یونیما برگزار کند.

به گزارش سایت ایران تئاتر، بدین منظور کمیته‌ای متشکل از نمایندگان دفتر تولیدات نمایش عروسکی، انجمن نمایشگران عروسکی و کارشناسان دیگر، برای برگزاری انتخابات تشکیل شد.
این کمیته مقرر کرده است علاقه‌مندان به حضور در انتخابات هیأت مدیره، تا تاریخ 7 مهرماه فرم شرکت در این انتخابات را از دفتر تولیدات نمایش عروسکی در تالار هنر و انجمن نمایشگران عروسکی در خانه تئاتر دریافت و پس از تکمیل تا 19 مهرماه به دفتر تولید نمایش عروسکی تحویل دهند.
همچنین کمیته پس از بررسی این فرم‌ها نام کاندیداها را تا 26 مهرماه اعلام خواهد کرد. در ضمن در روزهای 12 و 14 مهرماه نمایندگان این کمیته از ساعت 10 تا 12 در محل تالار هنر آماده پاسخگویی به سوالات در این زمینه خواهند بود.
مجمع عمومی و جلسه انتخابات اعضای جدید هیأت مدیره مبارک ـ یونیما 9 آبان‌ماه با حضور اعضای مبارک ـ یونیما، اعضای انجمن نمایشگران عروسکی و اساتید و دانشجویان رشته نمایش عروسکی از ساعت 16 تا 18 در محل تالار هنر برگزار خواهد شد.

این اطلاعیه بر اساس قانون به مدت دو هفته از 11 تا 25 مهرماه روی سایت ایران تئاتر قابل دسترس خواهد بود.


فرم شرکت در انتخابات اعضای هیأت مدیره مبارک ـ یونیما