در حال بارگذاری ...

تلاش کردیم همه تماشاگران از نمایش لذت ببرند

نمایشنامه"ما سه نفر" نوسته سیروس همتی را باید متنی موشکافانه و قابل تحلیل به شمار آورد که به حقایق زندگی جانبازان و دغدغه‌هایشان در جامعه امروز می‌پردازد.

مسعود رحیم‌پور کارگردان نمایش به سایت ایران تئاتر گفت:«در مرحله اجرا با مشورت کارگردان بخش‌هایی را حذف کردیم تا کوچک‌ترین رنگ شعار را از اثر پاک کنیم و از سوی دیگر به مدت زمان اجرا انسجام بهتری بدهیم تا تماشاگری که از کلیشه‌های این ژانر دلزده شده‌ با اثری کامل روبه‌رو شود.»
وی با اشاره به برخی از نظرات نسبت به اجرای‌ نمایش گفت:«تماشاگری می‌گفت: "نمایش‌ آدم را دلزده نمی‌کند" و این همان چیزی بود که ما می‌خواستیم‌. تلاش گروه بر این بود که هر تماشاگری با هر نوع سلیقه‌ای از این نمایش لذت ببرد.»
رحیم‌پور با گله‌مندی از ‌مراکز و نهاد‌هایی که وظیفه حمایت از آثار ارزشی را به عهده دارند، گفت:«اگر بخواهم از حمایت‌ها صحبت کنم باید به جای تشکر گله کنم چون به هرجایی که امکان داشت‌، هر مرکز و ارگانی که از کار‌‌های ارزشی حمایت می‌کند، ‌سر زدم؛ اما هیچ حمایتی از این اجرا نشد. کمک هزینه حوزه نیز بسیار اندک‌تر از اجراهای معمول این تالار است و حتی به ایاب و ذهاب گروه هم نمی‌رسد. با این حال همچنان به صحبت‌ها و درخواست ها برای  جلب حمایت ادامه می‌دهیم.»
وی در پایان توضیح داد:«این نمایش در حوزه هنری 20 اجرا خواهد داشت که با وقفه‌هایی به دلیل برگزاری جشنواره‌های ایثار و ماه روبه‌رو می‌شود.»