در حال بارگذاری ...

بلیت‌فروشی نمایش «سگ‌گرافی» آغاز شد

همزمان با آغاز بلیت‌فروشی نمایش «سگ‌گرافی» به نویسندگی و کارگردانی علی حبیبی از پوستر این اثر رونمایی شد‌.

به گزارش ایران تئاتر، هم‌زمان با آغاز پیش‌فروش چهار روز نخست نمایش «سگ‌گرافی» به نویسندگی و کارگردانی علی حبیبی در سایت تیوال، از پوستر این نمایش با طراحی سینا افشار رونمایی شد‌.

فرزین محدث (مشاور کارگردان)، آوا فیاض (مجری طرح) و مسعود دکامی (مدیر تولید) این اثر  هستند که از ۷ آذر ساعت ۱۹:۴۵ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت. پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش با تخفیف در سامانه تیوال آغاز شده است.

«سگ گرافی داستان سگی است که وسط جاده گیر کرده است. همچنان که در تلاش برای نجات جان خودش است، می‌فهمد شاید در دوری باطل گیر کرده و شاید هیچ‌چیز واقعی نیست.»

طاها محمدی، علی حبیبی، ترنم کاظمی، واروژان فرهادیان، مسعود حسینی، کتایون سبحانی، مبینا تفرشی، محمدرضا دینکو به ترتیب ورود به صحنه در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

شیدا زواری (طراح لباس)، امیرحسین سیر (طراح نور)، محمد اصغری اصل (طراح صدا)، سینا افشار (طراح گرافیک)، علی حبیبی، فرزاد هدایت نوری (طراحان صحنه)، سعید مومنی (طراح و مجری ویدیو مپینگ)، عاطفه آقاسی (روابط عمومی)، امیرحسین نجاح (ساخت ویدئو و موشن)، رضا جاویدی (عکاس)، یوکابد بارانی (دستیار کارگردان)، مهشید سلطانی (منشی صحنه)، آرمان کریمی (دستیار لباس)، علیرضا ‌کوزه‌گر، محمدحسین ‌کوزه‌گر (دستیاران نور)، پوریا باباعلیپور (اجرای صدا)، زهرا بهرامی و فریبا بهرامی (دوخت لباس)، دیگر عوامل نمایش هستند.




مطالب مرتبط

عمارت نوفل‌لوشاتو و اجرای سه نمایش

عمارت نوفل‌لوشاتو و اجرای سه نمایش

«جامپ کات» به کارگردانی حامد نصرآبادیان، «سگ گرافی» به کارگردانی علی حبیبی و «مهمانسرای دو دنیا» به کارگردانی صابر کریمی در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه هستند.

|

در آیین رونمایی از پوستر «جامپ کات» مطرح شد

پانتومیم شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است
در آیین رونمایی از پوستر «جامپ کات» مطرح شد

پانتومیم شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است

در آیین رونمایی از پوستر پانتومیم «جامپ کات» که با حضور ناصر آقایی، منوچهر اکبرلو و مسعود آب‌پرور برگزار شد، با مطرح شدن این‌که تنها ابزار پانتومیم، بدن و ریتم است و این شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است، بر لزوم توجه به آموزش درست و اصولی میم به علاقه‌مندان این هنر تاکید شد.

|

گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است
گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است

سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه» براین باور است که تئاتر به ویژه تئاتر شقاوت، مانند نیشتر پزشکی است که درد دارد اما برای سلامتی، شادابی و حال خوب لازم است.

|

نظرات کاربران