در حال بارگذاری ...

فراخوان ضبط تلویزیونی نمایش‌های برگزیده جشنواره‌ها

فراخوان ضبط تلویزیونی نمایش‌های برگزیده جشنواره‌های ملی و بین‌المللی تئاتر ایران در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ در مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد، مجموعه‌ای از آثار نمایشی برگزیده جشنواره‌های ملی و بین‌المللی برگزارشده در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ را باهدف پخش از شبکه‌های مختلف تلویزیونی سراسری و استانی، انتخاب و ضبط کند.

از صاحبان آثار برگزیده این جشنواره‌ها که تمایل دارند آثار آن‌ها در فرایند انتخاب و ضبط تلویزیونی قرار گیرد، درخواست می‌شود، موارد زیر را حداکثر تا 10 آذر 1402، برای بررسی به شماره بله مرکز سیمرغ (۰۹۹۳۷۹۴۱۸۷۵) ارسال کنند.

1. فایل پی‌دی‌اف نمایشنامه
2. لینک فیلم نمایش در گوگل درایو
3. مشخصات نمایش شامل نویسنده/ کارگردان/عنوان جشنواره/بخش جشنواره/ گستره جشنواره (ملی یا بین‌المللی)/ سال/ شهر/ استان/ شماره ارتباط/ و سایر توضیحات ضروری
4. عکس مستندات برگزیدگی نمایش در جشنواره

توضیح 1: منظور از نمایش‌های برگزیده، نمایش برگزیده (به‌عنوان اثر منتخب) در جشنواره است و نه گرایش‌های نمایشی مانند (بازیگری برگزیده، کارگردانی برگزیده، نمایشنامه‌نویسی برگزیده، طراحی صحنه برگزیده و ...)

توضیح 2: نمایش‌های منتخب این فراخوان، در مراکز صداوسیمای استان‌های محل تولید آثار، ضبط خواهد شد.




مطالب مرتبط

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی انجمن هنرهای نمایشی ایران، طی انتشار بیانیه‌ای، اقدام پلیس آمریکا در حمله به دانشجویان را محکوم کرد و آن را رفتار دوگانه مدعیان دموکراسی با نخبگان دانشگاهی دانست.

|

نظرات کاربران