در حال بارگذاری ...

«گناه مشترک» به صحنه می‌آید

ماهیار چرمچی، پس از تجربه هنری و ادبی در عرصه‌های نقاشی، فیلم کوتاه و شعر، نمایش «گناه مشترک» را با مضمونی زنانه و نگاهی روانشناسانه، روی صحنه خواهد آورد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «گناه مشترک» با تهیه‌کنندگی فرانک یوسفی و نویسندگی و کارگردانی ماهیار چرمچی، از میانه آذر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

ماهیار چرمچی، نقاش، شاعر و کارگردان فیلم‌های کوتاه است. تمام آثار این هنرمند چه در حوزه تصویر و چه در حوزه تجسمی، بن‌مایه‌هایی از اسطوره، فلسفه و روانشناسی دارند.

او تاکنون نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی بسیاری در گالری‌ها و آرت‌فیرهای مختلف داخل و خارج از کشور برگزار کرده است.

چرمچی، پیش از این نمایشنامه‌خوانی «تاب بازی روی عرشه» را اجرا کرده و تاکنون درمقام پرفورمر، اجراهای زیادی در داخل و خارج از ایران داشته است.

او این‌بار در جایگاه کارگردان، «گناه مشترک» را که مضمونی زنانه و فضایی وهم آور با نگاهی فلسفی و روانشناسانه دارد، به صحنه خواهد برد.

فرانک یوسفی، تهیه‌کننده این نمایش، گوینده رادیو و مجری تلویزیون است که «گناه مشترک» را به عنوان دومین تجربه تهیه‌کنندگی خود پس از نمایش  «شمعدونی‌ها» در کارنامه هنری‌اش ثبت خواهد کرد.

بازیگران و عوامل این نمایش به‌زودی اعلام خواهند شد.




مطالب مرتبط

نقدی بر نمایش «گناه مشترک» به نویسندگی و کارگردانی ماهیار چرمچی

گوناگونی ماهیت انسان در اعتراف به گناه
نقدی بر نمایش «گناه مشترک» به نویسندگی و کارگردانی ماهیار چرمچی

گوناگونی ماهیت انسان در اعتراف به گناه

بهنام حبیبی: ذهن انسان معاصر در درگیری با پیرامون پرچالش امروزی‌اش، همواره بر مسیر کشف ماهیت روانی و درونی او راه می‌پیماید. انسان پنهان‌شده در پشت نقاب اخلاق‌مداری، با قرار گرفتن در تنگناهای ...

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران