در حال بارگذاری ...

«قلاده‌ای برای یک سگ مرده» میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد شد

نمایش «قلاده‌ای برای یک سگ مرده» به کارگردانی حامد هادوی، سه‌شنبه ۱۴ آذر در آمفی‌تئاتر صحنه آبی، میزبان اصحاب رسانه و منتقدان خواهد شد.

به گزارش ایران‌تئاتر، نمایش «قلاده‌ای برای یک سگ مرده» به کارگردانی حامد هادوی، بر اساس متنی از محمد چرمشیر که از امشب (یکشنبه ۱۲ آذر 1402)، اجراهای خود را در آمفی تئاتر صحنه آبی آغاز می‌کند، سه‌شنبه ۱۴ آذر، ساعت ۱۹ میزبان اصحاب رسانه و منتقدان خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مردی در گیر و دار اختلالات روانی‌اش خود را سگ می‌پندارد. او در طول نمایش به واگویی آنچه در دوران حیاتش بر او گذشته می‌پردازد و با نگاهی سرد، شبه‌روشنفکران نوپا و کج فهم دنیای مدرن را مورد انتقاد قرار می‌دهد.»

در این نمایش، محمد فرامرز به ایفای نقش می‌پردازد.

وحید معینی دانشمندی (مجری طرح)، مهسا جوانمردی (دستیار کارگردان و منشی صحنه)، فربد شهماری و یونس امراهی (مدیر صحنه)، حامد هادوی (طراح صحنه و لباس)، مهسا جوانمردی (نور و صوت)، محمد فرامرز و میلاد بهرامی (دکور)، فاطمه جوانمردی (گریم)، سعید فرامرز و کیمیا حمزه (عکاس)، مصطفی سیدانی (انتخاب موسیقی)، ایمان تقوایی (پوستر)، سجاد قره‌خان (تیزر)، درسا بخشندگی (روابط عموی و امور رسانه) و موسسه هنرهای نمایشی صحنه آبی (تولید) عوامل همراه با حامد هادوی در این اثر نمایشی هستند.

اصحاب رسانه و منتقدان می‌توانند جهت اعلام حضور خود در این اجرا و هماهنگی لازم از طریق پیامک به شماره ۰۹۱۲۳۰۱۸۸۸۶ اقدام کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان «قلاده‌ای برای یک سگ مرده»

حامد هادوی: کارهای سرگرم‌کننده با اندیشه مخاطب کاری ندارند
گفت‌وگو با کارگردان «قلاده‌ای برای یک سگ مرده»

حامد هادوی: کارهای سرگرم‌کننده با اندیشه مخاطب کاری ندارند

حامد هادوی، کارگردان نمایش «قلاده‌ای برای یک سگ مرده» با بیان اینکه کارهای سرگرم‌کننده با اندیشه مخاطب کاری ندارند، گفت ما مخاطب را درگیر حقایق می‌کنیم.

|

اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است
اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است

اسرافیل فرج‌اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با حضور در تماشاخانه سنگلج و تماشای نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان، از حمایت گروه‌های شهرستانی، گیشه تئاتر و تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه گفت.

|

نظرات کاربران