در حال بارگذاری ...

دو نمایش جدید خانه هنرمندان معرفی شدند

دو نمایش وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» و «شبی که نور را بلعیدی آنجا بودم» در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌روند. 

به گزارش ایران تئاتر، نمایش‌های «وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» به کارگردانی مجتبی جدی و «شبی که نور را بلعیدی آنجا بودم» به کارگردانی منادا ناطقی از 27 آذر در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌روند. 

نمایش «وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» نوشته مارتین کریمپ با ترجمه خاطره کردکریمی و کارگردانی مجتبی جدی از دوشنبه ۲۷ آذر تا ۱۹ دی ۱۴۰۲ هر شب (جز شنبه‌ها) ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه استاد انتظامی اجرا می‌شود. 

پوریا شکیبایی، نازنین ‌حشمدار، پریسا ‌هاشم‌پور، پریوش ‌حاجی ‌قدیری، نیکا ذرانی و متین ‌مختومی بازیگران این اثر نمایشی هستند. 

همچنین نمایش «شبی که نور را بلعیدی آنجا بودم» نوشته مهرنوش دقیقی با کارگردانی منادا ناطقی و تهیه‌کنندگی مصطفی ناطقی از دوشنبه ۲۷ آذر تا ۱۹ دی ۱۴۰۲ هر شب (به جز شنبه‌ها) ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه استاد انتظامی اجرا می‌شود.

غزاله مظفری، سحر صبحی و سعید فرخی کجور بازیگران این اثر نمایشی هستند. 

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این دو نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.


یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی
یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی

حمید کاکاسلطانی*: نمایش «بوستان حیات ژوراسیک» نوشته‌ نوشین تبریزی و به کارگردانی پرستو گلستانی دی‌ و بهمن‌ 1402 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفته است. این نمایش با ترکیبی از ...

|