در حال بارگذاری ...

تغییر ساعت اجرای نمایش «مهندس واشینگ‌کلوز»

نمایش «مهندس واشینگ‌کلوز» نوشته ابوالفضل بلغندر به کارگردانی مهدی رکنی و تهیه‌کنندگی سینا هاشمی اقدم از روز چهارشنبه ۲۹ آذر، هر شب ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران‌تئاتر، نمایش «مهندس واشینگ‌کلوز» اثر ابوالفضل بلغندر، کارگردانی مهدی رکنی و تهیه‌کنندگی سینا هاشمی اقدم از روز چهارشنبه 29 آذر، هر شب ساعت 19 در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. پیش‌ازاین، اجرای این نمایش در ساعت 18 انجام می‌شد.

ندا ابوالقاسمی‌فرد، پویان جناتی، غزاله خوش‌سیما، ملیکا ‌افسری‌راد و آرسین دژه در این اثر نمایشی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «سارا، نویسنده جوانی است که آرزو دارد داستان‌هایش را چاپ کند ولی به دلیل مشکلات مالی و خواسته‌های بیجای خانواده‌اش، مجبور شده است بعد از مرگ پدرش شغل او را که نصب سیفون و تعمیرات دستشویی‌ است، ادامه دهد. این کار به مذاق خواهرش تینا خوش نیامده و به دوستانش گفته خواهرش «مهندس واشینگ‌کلوز» است! او برای تعمیر سیفون وارد آپارتمانی شده است»

از دیگر عوامل نمایش «مهندس واشینگ‌کلوز» می‌توان به شرکت طراحی طوسی (مجری طرح)، غزاله خوش‌سیما (منشی صحنه و دستیار کارگردان)، پویان جناتی (آهنگساز)، بهروز بهرامی و سارا هاشمی (طراحان گرافیک)، مهدی رکنی (طراح نور و صحنه)، مسیح محمدی (تدوین)، حمیدرضا ‌طاهر (ساخت تیزر و پوستر)، عادل حاجی‌زاده و علی اسکندری (مدیران صحنه)، هانیه ‌کریمی (طراح گریم)، پانیذ ‌فرازمندنیا (طراح لباس)، محمد اسداللهی (ساخت دکور)، سیدمحمدصادق ‌سیادت (مدیر روابط عمومی)، سعید مؤمنی (ویدئو‌مپینگ)، علی نوری (ناظر اجرا) اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت خرید بلیت این نمایش می‌توانند تا ۸ دی به سایت تیوال یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به نشانی خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از سفارت ایتالیا مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران