در حال بارگذاری ...

نمایشنامه‌خوانی کمدی «شیش و بش» در عمارت ارغوان

نمایشنامه‌خوانی کمدی «شیش و بش» به کارگردانی میلاد شهیدی از سوم دی در عمارت ارغوان اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایشنامه خوانی «شیش و بش» به نویسنگی محمد چرمشیر و کارگردانی میلاد شهیدی و تهیه‌کنندگی محمدحسن هاشمی از سوم دی سال 1402 ساعت ۲۱ در سالن شماره 2 عمارت ارغوان اجرا می‌شود.

در خلاصه این نمایش آمده است: «نمایش «شیش و بش» حکایت دو خانواده را نقل می‌کند که ظاهرا چند سالی است با هم رابطه خوبی ندارند و ریشه این قهر از دعوای مردهای خانواده است که بر سر دکان دعوا دارند و پرداختن به این دشمنی باعث بروز چندین سو تفاهم بین تمام اعضای خانواده می‌شود و با حل شدن این سوءتفاهم‌ها عاقبت کار دو خانواده به خیر منتهی می‌شود.»

در این نمایشنامه‌خوانی پارسا ‌پولادوند، معین موحدی، پریسا ‌فصیح، آزاده ‌سیدی، فاطمه مقدسیان، مرضیه گل محمدی، رضا شفیعی، زهرا شجاعی، احمد ‌احمدی، محمد ‌میارکیانی، جواد ‌امیدی، علی سیدمحمدی، محمدحسن ‌هاشمی به ایفای نقش می‌پردازند.

میلاد شهیدی (صحنه خوان)، کامبیز ‌نیک ‌آمیز (مجری طرح)، محمدحسن ‌هاشمی، مرضیه گل محمدی (دستیار کارگردان)، پیام ‌احمدی ‌کاشانی، رامین زمین پیما (عکاس)، نسرین پورقنبری (طراح گریم و طراح لباس)، پیام ‌احمدی ‌کاشانی (روابط عمومی)، فرشته ‌علیجانی (طراح پوستر)، احمد کرباسیان، پارسا حامدی مبرا (موسیقی)، سید محمدحسین بهشتیان (نور و صدا)، حسین فرجی (پشتیبانی و تدارکات)، محمدحسن ‌هاشمی (مدیر پروژه و برنامه ریز) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

نمایشنامه‌خوانی کمدی «شیش و بش» تا هشتم آذر در عمارت ارغوان اجرا می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت تیوال یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از تقاطع رازی، بن‌بست زیبا مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|

کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد
کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد

مهدی زندیه و آیدین تمبرچی، کارگردانان نمایش «فراموشی» درحالی‌که این اثر را پرداخت متفاوتی از اشکال نسیان و فراموشی به لحاظ اجتماعی، روان‌شناختی و روابط بین فردی در زندگی می‌دانند؛ رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ را به‌عنوان بخشی از مشکلات تئاتر معرفی کردند.

|

نظرات کاربران