در حال بارگذاری ...
با نمایش «وقتی آن‌قدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» رقم خورد

پوریا شکیبایی در خانه هنرمندان ایران

میزبانی خانه هنرمندان از نمایش «وقتی آن‌قدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» به کارگردانی مجتبی جدی از روز سه‌شنبه بیست‌‌وهشتم آذر آغاز شد.

به گزارش ایران‌تئاتر، نمایش «وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» نوشته مارتین کریمپ، با ترجمه خاطره کردکریمی و کارگردانی مجتبی جدی اجراهای خود را از شب گذشته بیست‌وهشتم دی در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان آغاز کرد.

پوریا شکیبایی، نازنین حشم‌دار، پریسا هاشم‌پور، پریوش حاجی‌قدیری، نیکا زرانی، متین مختومی و علیرضا لطفی‌زاده بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه هستند.

مجتبی جدی پیش از این تجربه کارگردانی نمایش‌هایی همچون «سعادت لرزان مردمان تیره روز»، «ادیپ افغانی»، «چشم‌های بسته از خواب» و.‌.. را در کارنامه خود دارد. او همچنین نمایش «سوءقصدهایی به زندگی آن زن» از همین نویسنده را برای اولین بار در ایران روی صحنه برده است.

این نمایش اقتباسی از رمان «پاملا یا پاداش پاکدامنی» نوشته ساموئل ریچاردسون است.

مارتین کریمپ نویسنده بریتانیایی، از مطرح‌ترین نمایشنامه‌نویسان معاصر جهان به حساب می‌آید و منتقدان ادبی جهان، او را در زمره نویسندگان پست‌مدرن و همچنین تئاتر تهاجمی به حساب می‌آورند.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش «وقتی آن‌قدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال نسبت به خرید بلیت نمایش اقدام کنند.


مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند
مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند

مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین» با بیان اینکه داریوفو براین باور است که هیچ‌چیز به اندازه خنده، قدرت را هراسان نمی‌کند، این اثر را نمایشی دانست که مخاطب را به فکر وامی‌دارد.

|

یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی
یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی

حمید کاکاسلطانی*: نمایش «بوستان حیات ژوراسیک» نوشته‌ نوشین تبریزی و به کارگردانی پرستو گلستانی دی‌ و بهمن‌ 1402 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفته است. این نمایش با ترکیبی از ...

|