در حال بارگذاری ...
همزمان با معرفی داوران این رویداد

جدول اجراهای نخستین جشنواره تئاتر دانشجویی 46 منتشر شد

جدول نخستین جشنواره تئاتر دانشجویی مرکز فرهنگ و هنر واحد ۴۶ که در تالار محراب برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، نخستین جشنواره تئاتر دانشجویی با عنوان «تئاتر 46»، زیر نظر انجمن علمی نمایش دانشگاه فرهنگ و هنر واحد 46 به دبیری سامان شکیبا از 17 لغایت 21 اسفند در دو نوبت 16 و 18 در سالن استاد جعفر والی تالار محراب برگزار می‌شود.

وحید نفر، امین اکبری‌نسب، مژگان غلامی، کامبیز معماری و محسن امیرفراهانی، آثار راه‌یافته به نخستین جشنواره تئاتر دانشجویی مرکز فرهنگ و هنر واحد 46 را داوری خواهند کرد.

در نخستین دوره این جشنواره، نمایش‌های «فیزیکدان‌ها» به کارگردان حمیدرضا فراهانی، «بندار بیدخش» به کارگردان سامان شکیبا، «سلول ویژه» به کارگردان امیرسیدی، «زادروز و زادمرگ یک هنرمند» به کارگردانی افروز صفایی، «ایستگاه خالی» به کارگردان یزدان سهرابی و «نمی‌دانم» به کارگردانی مهدی آدین حضور خواهند داشت.

از عوامل اجرایی این جشنواره می‌توان به روزبه جعفری (دبیر اجرایی)، فرانک سالاری (هماهنگی)، شادی سنائیان (عکاس)، صبورا آجودانی، آرمان صادقی (روابط عمومی)، شقایق حقی (گرافیست)، مهدی شاهی و علی دلسوز (هماهنگی سالن و اجراها) و آرمین صادقی و مهدیس نوروزی (عوامل اجرایی) اشاره کرد.

نخستین دوره جشنواره تئاتر دانشجویی با عنوان «نمایش 46» به‌منظور حمایت و معرفی آثار تئاتر دانشگاهی زیر نظر مرکز فرهنگ و هنر واحد 46 در اسفندماه 1402 در تالار محراب برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد؛

تئاترهای کودک بیش از 100 میلیون تومان فروختند
آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد؛

تئاترهای کودک بیش از 100 میلیون تومان فروختند

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 7 اردیبهشت‌ ۱۴۰3 اعلام شد. طبق آمار منتشر شده از اداره کل هنرهای نمایشی، در تالار هنر، نمایش‌های «انگشتر اسرارآمیز»، «آکادمی پرندگان» و نمایشنامه‌خوانی «پینوکیو» بیش از 100 میلیون تومان ...

|

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد

نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت
آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد

نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 31 فروردین‌ ۱۴۰3 اعلام شد. طبق اعلام اداره کل هنرهای نمایشی نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با مجموع 3 اجرا و میزبانی از یک هزار و 382 مخاطب توانست به فروشی معادل 312 میلیون و 300 ...

|

نظرات کاربران