در حال بارگذاری ...

«عروسی داریم و عروسی» در تماشاخانه اهورا

اجرای نمایش «عروسی داریم و عروسی»، به کارگردانی محسن عظیمی و محمدحسن شاهی، از دوشنبه ۱۱ دی در تماشاخانه اهورا آغاز خواهد شد.     

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «عروسی داریم و عروسی»، به نویسندگی قطب‌الدین صادقی و کارگردانی محسن عظیمی و محمدحسن شاهی، با تهیه‌کنندگی سپیده لالانی، از 11 دی تا ۶ بهمن در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود.

در این نمایش، شهاب درفشدار، آریا حدادی، آرش دهقان، محمدجواد شاه‌چراغی، کمال‌الدین حسینی، مهراب خاکی، ساینا شربتی، شقایق دهقان‌زاده، سمیرا صادقی، امین ناظرفرد، نیما افشار، علی کاظمی، مالک عسگری، آرنیک رضایی، ابوالفضل اخوان، امین ترکمان، شیوا خداپناه، سپیده لالانی، مائده تمدنی، شادی کریمی، دلارام جوادپور، هلنا موگویی، محمد نصیری، محمدحسن شاهی و رضا اکبری ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «من نه برای پایان دادن به یک کینه قدیمی تصمیم به ازدواج گرفتم و نه برای به دست آوردن پول و پست و پارتی فقط خواستم اگه شبی، نیمه‌شبی ...»

محسن عظیمی (طراح و بازیگردان)، محمود هدایتی (مشاور هنری)، محمدحسن شاهی (مدیر تولید)، فرهاد بابایی (اتاق فرمان)، علیرضا نوایی (مدیر صحنه)، عبد نیک‌سیرت (مدیر تبلیغات و روابط عمومی)، مانی مشرقی (مشاور رسانه ای)، کامران مقدسی (دستیار کارگردان)، امیرحسین قلیپور (دستیار صحنه)، عرفان زاغیان (دستیار لباس)، دیانا حبیبی (دستیار تولید)، هلنا موگوئی (دستیار تهیه)، گروه هنری هونره (مجری تبلیغات)، عبد نیک‌سیرت و مهراب خاکی (طراح تیزر)، علی کاظمی (تدوین و موشن گرافی)، زهرا رضازاده و فاطمه محمد طاهر (عکاس)، دیگر عواملی هستند که در این نمایش حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت نمایش «عروسی داریم و عروسی» که هر شب از ساعت 19 روی صحنه می‌رود، می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

همراه با بازسازی ساختمان سابق اداره تئاتر

ضرورت بازسازی اصولی و تاکید بر مدیریت بهینه آن
همراه با بازسازی ساختمان سابق اداره تئاتر

ضرورت بازسازی اصولی و تاکید بر مدیریت بهینه آن

ایرج راد، قطب‌الدین صادقی و حسن دولت‌آبادی هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر ایران از بازسازی ساختمانی که صفحات تاریخ تئاتر ایران در آن ورق خورده، گفتند و یکی از کاربری‌های این ساختمان را تبدیل آن به محل پلاتو برای نسل جوان تئاتر ایران به‌منظور تمرین و اجرا و حتی ایجاد موزه تئاتر ...

|

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی انجمن هنرهای نمایشی ایران، طی انتشار بیانیه‌ای، اقدام پلیس آمریکا در حمله به دانشجویان را محکوم کرد و آن را رفتار دوگانه مدعیان دموکراسی با نخبگان دانشگاهی دانست.

|

نظرات کاربران