در حال بارگذاری ...
خاطره عجیب اندرو اسکات

دردسر موبایل و لپ‌تاپ تماشاگران در سالن‌های تئاتر لندن

اندرو اسکات، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، با اشاره به مزاحمت وسائل الکترونیکی تماشاگران از جمله لپ‌تاپ و موبایل در اجراهای نمایشی، یک خاطره عجیب در این‌باره را بازگو کرد.

به گزارش ایران تئاتر، اندرو اسکات، بازیگر برنده جایزه اولیویه، پس از هفت سال، از تجربه بازی در نمایش «هملت» در وست‌اندِ لندن گفت.

او در برنامه پادکستی هپی سد کانفیوسد، خاطره‌ای را از سال ۲۰۱۷ و بازی در نمایش «هملت» که در سالن تئاتر هارولد پینتر اجرا شد، چنین بازگو کرد: «آقایی در میان تماشاگران، لپ‌تاپش را برداشت، دقت کنید که تلفن همراه را برنداشت، بلکه لپ‌تاپش را برداشت و من در میانه گفتن دیالوگ «بودن یا نبودن مسأله این است» بودم. مجبور شدم اجرایم را قطع کنم تا این‌که با تذکر یکی از مسوولان سالن، آن تماشاگر، لپ‌تاپش را کنار گذاشت و من به اجرا ادامه دادم.»

اسکات توضیح داد: «من مکث کردم و مدیران سالن از دور اشاره می‌کردند که ادامه بده اما من با خودم گفت که هیچ راهی نیست و چندلحظه صبر کردم.»

اما اندرو اسکات چرا چنین خاطره‌ی را بازگو کرد؟ بحث درباره استفاده از وسائل الکترونیک و دیجیتال و همراه داشتن موبایل توسط تماشاگران، چند سال است که مورد بحث است. چنانچه گروه تولید نمایش موزیکال «شش» در «وست‌اند»، به خاطر همین موضوع، بیانیه‌‌ای را درباره فیلمبرداری ویدئویی تماشاگران از اجرای خود منتشر کردند.

سال گذشته، اندرو اسکات در نمایش «وانیا» در «وست‌اند» و سالن دوک آف یورک روی صحنه رفت. «وانیا» برمبنای «دایی وانیا»، نوشته آنتوان چخوف اجرا شد و اجرای اسکات بسیار مورد توجه قرار گرفت.

منبع: واتس‌آن‌استیج



 




مطالب مرتبط

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران