در حال بارگذاری ...
22 سال پس از اکران فیلم

«گزارش اقلیت» به نمایش تبدیل می‌شود

۲۲ سال پس از اکران فیلم «گزارش اقلیت» با کارگردانی استیون اسپیلبرگ و بازی تام کروز، نمایشی با همین داستان، در سه شهر ناتینگهام، بیرمنگام و لندن روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، گروه بازیگران نمایش «گزارش اقلیت» که قرار است در سه شهر انگلستان روی صحنه برود، مشخص شد. 

«گزارش اقلیت» که بر پایه داستان کوتاهی از فیلیپ کی.دیک، نوشته شده، ماجرای اختراع عجیب یک عصب‌شناس است که سیستمی هوشمند برای پیش‌بینی جنایت‌ها قبل از ارتکاب آنها می‌سازد. نمایشنامه را دیوید هیگ، بازیگر و نویسنده انگلیسی نوشته است و مکس وبستر، کارگردانی آن را برعهده دارد .

در داستان اصلی، جان اندرتون، شخصیت اصلی کتاب، یک کارآگاه پلیس است که وظیفه دارد پیش از ارتکاب هر جرم پیش‌بینی شده، به محل حادثه برود و خلافکاران را دستگیر کند. این کارآگاه، یک روز متوجه می‌شود سیستم هوشمند کشف جنایت، ادعا کرده او قرار است در آینده‌ای نزدیک، فردی را به قتل برساند. اندرتون برای حفظ جان خود و اثبات بی‌گناهی‌اش مجبور می‌شود از دست همکارانش فرار کند...

جودی مک‌نی در نقش جولیا، نیکلاس رو در نقش رالف، تَنوی ویرمانی در نقش دیوید، روزانا فراسکنا در نقش آنا، نیک فلچر در نقش جرج، ریکاردو کاسترو در نقش هریس، کریسی بروک در نقش کریستینا و... گروه بازیگران «گزارش اقلیت» را تشکیل می‌دهند.

نمایش «گزارش اقلیت»، از 16 فوریه تا 9 مارس 2024 (26 بهمن تا  19 اسفند 1402) در شهر ناتینگاهم، از 22 مارس تا ششم آوریل (10 تا 18 فروردین 1403) در شهر بیرمنگام و از 19 آوریل تا 18 ماه مه (31 فروردین تا 29 اردیبهشت 1403) در لندن اجرا خواهد داشت.

فیلم «گزارش اقلیت» با کارگردانی استیون اسپیلبرگ و بازی تام کروز و سامانتا مورتن، سال ۲۰۰۲ میلادی، روی پرده سینماها رفته بود.

منبع:واتس آن استیج




مطالب مرتبط

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران