در حال بارگذاری ...

علی عبادت‌طلب با «چای تلخ» به صحنه بازمی‌گردد

علی عبادت‌طلب به نمایش «چای تلخ» به کارگردانی مسعود تکاور پیوست.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «چای تلخ» به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه‌کنندگی آرزو عباسی و مسعود تکاور، نیمه بهمن‌ در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

علی عبادت‌طلب از چهره‌های قدیمی تئاتر به تازگی از بستر بیماری برخاسته و بعد از پنج سال؛  با عبور از مشکلاتی که به خانه نشینی او منجر شده‌بود، با «چای تلخ» به صحنه باز می‌گردد.

از جمله نمایش‌های این هنرمند، می‌توان به اجرای «یک شاخه گل سرخ»، «بذار یه امشب بگذره»، «دشمن مردم»، «۶۴۱۰»، «دمی در بازار هیزم‌فروشان» و «برج آزادی» اشاره کرد.

«چای تلخ» نمایشی ایرانی است که به مسائل و مشکلات اجتماعی می‌پردازد و محتوایی تراژیک و کمدی دارد و تمرین‌های خود را از اوایل دی‌ماه آغاز کرده‌است.

علی عبادت‌طلب، مهری آل‌آقا، شایان طهماسب‌پور، علی عطایی، اشکان هورسان، سعیدشاکری، رضا حسینی‌نژاد، سمیه حسینی، السا فتحی، مریم نایبی، سراج‌الدین دادگستر، امیرحسین صفاپور و امیر فراهانی در «چای تلخ» به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی خواهند کرد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: حسن عابدی (مشاور کارگردان)، مریم شفیعی (منشی صحنه)، محمدرضا زند (دستیار کارگردان)، شهاب شریفی (طراح صحنه)، مهتاب حسنی (طراح لباس)، حسن شفیعی (موسیقی)، رضا حسین‌نژاد (مدیر تولید)، میلاد بشارتی و ایمان راعی (دستیاران تولید)، مریم بابایی (مدیر روابط‌عمومی)، محمدسادات سیادت (مدیر تبلیغات و رسانه).

 




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران