در حال بارگذاری ...

اجرای «هَوَسِ کُشتن روی نوک زبان» آغاز شد

نمایش «هَوَسِ کُشتن روی نوک زبان» به کارگردانی آرمان شهبازی اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد.

به گزارش ایران تئاتر، اجرای نمایش «هَوَسِ کُشتن رویِ نوکِ زبان» اثری از نویسنده فرانسوی زَویه دورَنژه با کارگردانی آرمان شهبازی، از یکشنبه (اول بهمن)‌ 1402 با حضور مصطفی مختاباد، مسلم آیینی و استقبال هنرمندان و مخاطبان در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد آغاز شد.

تهیه‌کنندگان نمایش «هَوَسِ کُشتن رویِ نوکِ زبان» که برای نخستین بار در ایران روی صحنه می‌رود، هاتف کلاته و طاها نوری‌ شادکام هستند و بازیگران به ترتیب ورود به صحنه عبارت‌اند از: سیامک احمدی، رضا بهرامی، هیراد محمدی، مهشید گودرزی، نغمه آقازاده و ابوالفضل وزیری.

نمایشنامه این اثر در سال ۱۳۹۸ به قلم زیبا خادم‌ حقیقت، در نشر نیماژ ترجمه شده و شاخصه بارز آن زبان طنز و خشونت کلامی در دیالوگ‌های آن است که نویسنده می‌کوشد افراد تنهایی را که با ناامیدی در تلاش‌ هستند به فرصت‌های زمان حال خود روح بدهند به نمایش بگذارد.

 آرمان شهبازی کارگردان این اثر که دانش‌آموخته ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی ارشد است، سابقه کارگردانی نمایش‌های «روغن کنجد»، «تا باران چند پاییز مانده»، «قتل در کازابلانکا»، «اتاق ۲۰۲۸»، «موقعیت رابو» و تجربه بازی در «بانو گشسب»، «غریب قریب» و «به خواهرم نگو» را دارد.


نمایش «هَوَسِ کُشتن روی نوک زبان» از یکشنبه (اول بهمن) ساعت 15: 21 در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و مخاطبان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

 




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

نظرات کاربران