در حال بارگذاری ...

بازیگران نمایش «ژیلت» معرفی شدند

امیرکاوه آهنین‌جان و شهروز دل‌افکار، به عنوان بازیگران نمایش «ژیلت‌» که قرار است با کارگردانی حسن‌ جودکی در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برود، معرفی شدند.

بازیگران نمایش «ژیلت» به کارگردانی حسن جودکی که در سالن استاد سمندریان تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه خواهد رفت، معرفی شدند.

نمایش «ژیلت‌» نوشته‌ عباس عبدالله‌زاده، دراماتورژی خسرو نقیبی و کارگردانی حسن‌ جودکی با بازی امیرکاوه آهنین‌جان و شهروز دل‌افکار از هجدهم بهمن ساعت ۲۰:۳۰ در سالن استاد سمندریان به صحنه می‌رود.

«ژیلت» یک کمدی سیاه درباره‌ نویسنده‌ای در پی مجوز است که در دوران سیاست‌های سخت‌گیرانه‌‌ سانسور شوروی زیر سلطه‌‌ استالین زندگی می‌کند.

آوا فیاض و موسسه‌ فرهنگی هنری رویداد (مجری طرح)، شقایق ‌شعبانی (مدیر تولید)، حسن جودکی و فرزاد ‌هدایت ‌نوری (طراحان صحنه)، شیدا ‌زواری (طراح لباس)، احسان ‌نقابت (طراح گرافیک و عکاس)، میثم ‌انتظاری (دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز)، مهیار رضاخانی و حمید ایزدپناه (دستیار کارگردان)، آوا فیاض (مدیر مارکتینگ) و عاطفه آقاسی (روابط‌عمومی) دیگر عواکل حاضر در این اثر نمایشی هستند.




مطالب مرتبط

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی انجمن هنرهای نمایشی ایران، طی انتشار بیانیه‌ای، اقدام پلیس آمریکا در حمله به دانشجویان را محکوم کرد و آن را رفتار دوگانه مدعیان دموکراسی با نخبگان دانشگاهی دانست.

|

نظرات کاربران