در حال بارگذاری ...

«موسیقی مجلسی» روی صحنه می‌رود

نمایش «موسیقی مجلسی» با کارگردانی سارا داروفروش در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر؛ نمایش «موسیقی مجلسی» اثر آرتور کوپیت، ترجمه عاطفه ‌پاکبازنیا و کارگردانی سارا داروفروش از روز یکشنبه 8 بهمن، ساعت 18 در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

یکتا ‌اعتمادی، کیمیا ‌صمدی، هانیه ‌ستاری، سپیده ‌شجاعی ‌خسروی، نرگس شریفی، سوگند ‌الله ‌داد، آوینا ‌بقائی، هانیه ‌یوسفی، بارانا ‌احمدی، نوشین ‌لازمی ‌زاده، هستی ‌اکرمی ‌راد، محمدسجاد ‌رشیدی، مهدی ‌علی‌نژاد در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل «موسیقی مجلسی» می‌توان به (مجری طرح) مهدی ‌علی‌نژاد؛ (دستیار کارگردان) امین اسلامی، نرگس شریفی؛ (منشی و مدیر صحنه) ماهان نافع، سارا خدا بخشی؛ (طراح صحنه) مهدی ‌علی‌نژاد؛ (طراح گریم و لباس) سارا ‌داروفروش؛ (طراح پوستر و گرافیک) محمدسجاد ‌رشیدی؛ (نور و صدا) سید رضا میر معینی؛ (عکاس) امین اسلامی، امیر خرازی، نونا داروفروش؛ (مجری گریم) مهلا شاکری، ماهان نافع؛ (مدیر روابط عمومی و تبلیغات) سیدمحمدصادق ‌سیادت اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «قصه درباره هشت زن است که در یک تیمارستان روانی بستری هستند و هر یک از آن‌ها تصور می‌کنند که یک شخصیت مهم تاریخی هستند، یکی از آن‌ها املیا ارهارت هست که دیوانه نیست و در آنجا اسیر شده که در نهایت به دست بقیه بیماران کشته می‌شود.»

علاقه‌مندان جهت تماشای نمایش «موسیقی مجلسی» می‌توانند تا تاریخ 18 بهمن به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به آدرس خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

همکاری متقابل اداره کل هنرهای نمایشی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

برای تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر تفاهم شد
همکاری متقابل اداره کل هنرهای نمایشی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

برای تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر تفاهم شد

مدیرکل هنرهای نمایشی و معاون امور هنری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، به‌منظور همکاری متقابل، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

|

نظرات کاربران