در حال بارگذاری ...
از فردا در مرکز تولید تئاتر به صحنه می‌رود

نمایش عروسکی «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا»؛ ویژه کودکان

نمایش «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» به کارگردانی سمیرا یزدان‌پژو از فردا یکشنبه، ۱۵ بهمن‌ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش عروسکی «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» به نویسندگی افسانه شعبان‌نژاد و کارگردانی سمیرا یزدان‌پژو از یکشنبه (۱۵ بهمن‌ 1402) ساعت ۱۶ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله روی صحنه می‌رود.

در این نمایش عروسکی که مناسب کودکان دو سال به بالاست، ریحانه باغبادی، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، سمیرا یزدان‌پژو به‌عنوان بازیگر و بازی‌دهنده‌ عروسک حضور دارند.

ریحانه باغبادی (ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده‌ آهنگ)، محمد سعادت‌زاده (دستیار کارگردان)، بهار محمدی و سمیرا یزدان پژو (طراح عروسک و سازنده‌ عروسک)، علیرضا حسین پور، سمیرا یزدان پژو (طراح دکور و سازنده‌ دکور)، سارا یزدان پژو (طراح لباس و دوزنده‌ لباس)، خاطره خسروی، علی محمدی (طراح پوستر و بروشور)، محمدرضا شاملو فرد (طراح و اپراتور نور)، فرشته شفیعی (عکاس)، ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی (روابط عمومی گروه «تئاتر کودک ببین»)  حضور دارند.

در خلاصه‌ نمایش آمده است: «بچه‌های مامان بزی مشغول بازی هستند که ناگهان گرگ بلا یواشکی آن‌ها را با خودش می‌برد، مامان بزی که می فهمد، ردپای گرگ را دنبال می‌کند تا بچه هایش را پیدا کند اما...»

علاقه‌مندان برای تهیه‌ بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند و یا از طریق شماره‌های ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ برای کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.




مطالب مرتبط

انتظارات مدیرکل هنرهای نمایشی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس

در جشنواره‌ها، شوراهای سیاست‌گذاری و اجراهای عمومی تئاتر حاضر شوید
انتظارات مدیرکل هنرهای نمایشی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس

در جشنواره‌ها، شوراهای سیاست‌گذاری و اجراهای عمومی تئاتر حاضر شوید

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی با گلایه از عدم حضور نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون فرهنگی در مجامع هنری گفت خواهش‌مان از نمایندگان مطرح این است که در کمیسیون فرهنگی به هنرهای نمایشی توجه کنند؛ در جشنواره‌ها، شوراهای سیاست‌گذاری و اجراهای عمومی تئاتر در سطح شهر به همراه ...

|

پیش‌فروش بلیت نمایش «دلغَک» آغاز شد

پیش‌فروش بلیت نمایش «دلغَک» آغاز شد

پیش‌فروش بلیت نمایش «دلغَک» که از تولیدات مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مناسب برای کودکان و نوجوانان بالای هفت سال است، آغاز شد.

|

نظرات کاربران