در حال بارگذاری ...
بازگشت امید بنکدار به تئاتر پس از 27 سال

اجرای «مافیای روباه‌ها» در نوفل لوشاتو

امید بنکدار، کارگردان سینما، پس از ۲۷ سال دوری از صحنه تئاتر، نمایش «مافیای روباه‌ها» را در عمارت‌ نوفل‌لوشاتو اجرا خواهد کرد.

به گزارش ایران تئاتر، امید بنکدار، کارگردان سینما که کار هنری‌اش را از سال 1375 با طراحی صحنه تئاتر آغاز کرد، با نمایش «مافیای روباه‌ها» به صحنه بازمی‌گردد.

این نمایش که براساس نوشته‌ای از جیمز آیوری و کوئنتین تارانتینو دراماتورژی شده، تجربه‌ای است در مرز میان سینما و تئاتر که به‌زودی در عمارت‌ «نوفل‌لوشاتو» روی صحنه خواهد رفت.

بنکدار علاوه بر استفاده از چهره‌های جوان سینما و تئاتر در این نمایش، تعدادی از همکاران قدیمی و بازیگران سینما را به یاری گرفته که نام آن‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

نام سهیل تقوی، وحید خاکساری، امیرحسین آسایی، امیر طالقانی، امیر شعبان‌پور، سیاوش سهامی، سبحان قادری، حمیدرضا عباسی، پوریا شیخ‌الاسلامی و محمدرضا احمدی، تاکنون برای ایفای نقش در «مافیای روباه‌ها» اعلام شده است. 

آیدین ظریف (طراح صحنه)، سارا اسکندری (طراح گریم)، مریم اسکویی (طراح لباس)، علیرضا اکبریان (طراح صدا)، هومن عین‌اللهی (طراح گرافیک)، جلال پرویز (عکس و تصاویر بخش ویدیو)، فرید حسینی (تدوین و ساخت ویدیو)، لیلا جعفری (مجری طرح)، محمدرضا احمدی (دستیار کارگردان)، نفیسه دلجو (منشی صحنه)، محسن بوالحسنی (مشاور رسانه‌ای)، آرتا میرآفتابی (مدیر صحنه و طراحی سازه‌ها)، احسان علیدادی و سنا راد (دستیاران صحنه و لباس)، دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.


مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند
مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند

داوود نامور، مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو گفت نمایش «فین جین» به کارگردانی محمود موسوی تاکنون میزبان بیش از ۱۵ هزار مخاطب بوده است و این عمارت از اجرای نمایش‌هایی با متون ایرانی استقبال می‌کند.

|

گفت‌وگو با امید بنکدار؛ کارگردان نمایش «مافیای روباه‌ها»

تجربه‌ای در مزر سینما و تئاتر
گفت‌وگو با امید بنکدار؛ کارگردان نمایش «مافیای روباه‌ها»

تجربه‌ای در مزر سینما و تئاتر

امید بنکدار کارگردان نمایش «مافیای روباه‌ها» می‌گوید بعد از سال‌ها کار در سینما حس کردم دلم برای فضای تئاتر و صمیمت آن گروه‌ها تنگ‌ شده است و سال‌ها بود که قصد داشتم کار تئاتر کنم و فکر کردم حالا که قرار است از سینما به تئاتر برگردم، بهتر است چیزی از سینما با خودم بیاورم.

|