در حال بارگذاری ...

«ستوان آینیشمور»؛ اثری از مارتین مک‌دونا مهمان شهرزاد می‌شود

نمایش «ستوان آینیشمور» با طراحی و کارگردانی شکوفه چرخی هرشب ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران‌تئاتر، نمایش «ستوان آینیشمور» به نویسندگی مارتین ‌مک‌‌دونا با ترجمه زهرا جواهری و تهیه‌کنندگی فاطمه بامستی با طراحی و کارگردانی شکوفه چرخی از ۲۲ بهمن در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان اثر چنین آمده است: «بیایین تو. بیایین تو. دارم بابام رو می‌کُشم!»

در این نمایش امیر عبادی، علی پیله‌ور، امیر زمانی‌فرد، محمد رضایی، نرگس موسوی، افق ایرجی، امیرحسین فهادان، میلاد صفوی و مهدی شاهی به ایفای نقش می‌پردازند.

شکوفه چرخی در یادداشتی کوتاه درباره اجرای اثر جدیدش نوشته است: «گاهی به اندکی جرئت نیاز داریم تا ما را از رضایت شوکه کند و به مقداری پوچی شرورانه که ما را بیدار و شاید... نمایشنامه «ستوان آینیشمور» مارتین مک‌دونا اثری سرشار از طنز تلخ و سرگرم‌کننده است که تحت تأثیر سبک گروه طنز مونتی پایتون‌ها قرار گرفته است.»

دیگر عوامل نمایش «ستوان آینیشمور» عبارت‌اند از فهیمه حیدری (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، سعیده کامرانی (منشی صحنه)، شکوفه چرخی (طراح صحنه)، سینا کثیر و علی بیات (مدیر صحنه)، امیر خسروجردی (نور و صدا)، زهرا عادلخانی (طراح گریم)، محدثه رازگردانی (مجری گریم)، لیلا قزلباش و شکوفه چرخی (طراح لباس)، پیمان عبادی و مهتاب نیکبخت (دستیار لباس)، مانی محمدیان (طراح پوستر و بروشور)، حسن لشنی، رایکا رمضانی و فرزاد ‌جمشیددانایی (تبلیغات فضای مجازی و امور رسانه‌ای)، آیدا عظیمی و مینا محمدی‌قاهان (عکاسان)، مجید افشارپور (فیلمبردار)، راحله قلی‌زاده (مشاور حقوقی).

نمایش «ستوان آینیشمور» از ۲۲ بهمن تا ۲۵ اسفند ساعت ۱۸ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان به تماشای این اثر می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۶ - ۷۴ مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نمایش «۳ج‌یم» در موزه سعدآباد اجرا خواهد شد

نمایش «۳ج‌یم» در موزه سعدآباد اجرا خواهد شد

«۳ج‌یم» به کارگردانی سجاد آقابابائی، نمایشی از زندگی جمشید شاه است که در قالب اجرایی محیطی و حرکتی، همراه با مشارکت مخاطبان کودک و نوجوان، در مجموعه کاخ سعدآباد میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

|

با بازی گروه تئاتر باران

«قلاده‌ای برای یک سگ‌مرده» در خانه‌ هنرمندان نمایشنامه‌خوانی می‌شود
با بازی گروه تئاتر باران

«قلاده‌ای برای یک سگ‌مرده» در خانه‌ هنرمندان نمایشنامه‌خوانی می‌شود

نمایشنامه‌خوانی «قلاده‌ای برای یک سگ‌مرده» با هنرمندی 11 بازیگر دچار عارضه بینایی و جسمانی، ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در تالار استاد ممیز خانه هنرمندان اجرا خواهد شد.

|

کیانوش احمدی، کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر ایثار:

نمایش «پیکار کنار پل» جدال بین تجربه، احساس و خرد است
کیانوش احمدی، کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر ایثار:

نمایش «پیکار کنار پل» جدال بین تجربه، احساس و خرد است

کیانوش احمدی کارگردان نمایش «پیکار کنار پل» از آثار حاضر در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار درباره این اثر گفت این اثر نمایشی داستان جدال بین تجربه، احساس و خرد به خاطر موقعیت تخریب پل است.

|

نظرات کاربران