در حال بارگذاری ...

پوستر نمایش «سیندرلای چینی» رونمایی شد

پوستر نمایش «سیندرلای چینی» به کارگردانی مریم کاظمی برای اجرا در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «سیندرلای چینی» نوشته لاول سوارتزل برگرفته از یک افسانه چینی است و ترجمه این نمایشنامه را حسین فدایی‌حسین انجام داده و با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده‌ اجرا شده است.

نمایش «سیندرلای چینی» به کارگردانی و طراحی مریم کاظمی که ویژه اجرای صبح و برای مدارس تولیدشده است در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب اجرا می‌شود.

در این نمایش بازیگرانی همچون میترا کریم‌خانی، پریسا فلاح‌زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، کیانا کریمی و سارینا سالاریان به ایفای نقش می‌پردازند.

فرید نوایی (موسیقی)، مژگان عیوضی (طراحی لباس)، افسانه قلی زاده (طراحی و ساخت کلاه‌های خانم‌ها)، مونا شریفی (ماسک‌)، میترا کریم‌خانی (کلاه لین یون)، پریسا فلاح زاده (طراح پوستر)، بهرام شادانفر (ساخت تیزر)، مهراد زمانی (دستیار کارگردان)، مریم ذکاوتی (مدیر صحنه)، فرحناز معیری (دوخت لباس‌ها) و زهرا شایان فر (روابط عمومی گروه تئاتر مستقل) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

این نمایش با همکاری انجمن اوقات فراغت (سام) و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران آماده‌شده و مدارس تهران می‌توانند از طریق شماره‌های 02175259000 و شماره پشتیبان 09329369362 نسبت به هماهنگی و رزرو اجرا اقدام کنند.

دور نخست اجرای این نمایش زمستان 1402 و بهار 1403 خواهد بود.




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی انجمن هنرهای نمایشی ایران، طی انتشار بیانیه‌ای، اقدام پلیس آمریکا در حمله به دانشجویان را محکوم کرد و آن را رفتار دوگانه مدعیان دموکراسی با نخبگان دانشگاهی دانست.

|

نظرات کاربران