در حال بارگذاری ...

«شکوفه‌های بهاری» در فرهنگسرای ابن‌سینا

نمایش «شکوفه‌های بهاری» در فرهنگسرای ابن‌سینا روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش شاد و موزیکال «شکوفه‌های بهاری» کاری از گروه تئاتر صفیر به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا روی صحنه می‌رود. 

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «دو بازیگر بازی‌ساز در حین روایت قصه‌های آیینی و سنتی خود به قصه نوروز و دیدار عمو نوروز و ننه سرما می‌رسند؛ حاجی‌فیروز پیام‌آور آمدن عمو نوروز و فصل بهار است و آمده است که امسال نگذارد ننه سرما خوابش ببرد، بلکه بعد از سال‌ها ننه سرما بیدار بماند و عمو نوروز را ببیند و ... آن ها در حین روایت قصه مراسم‌ها و آیین‌های فولکولور نوروزی (خانه‌تکانی، چهارشنبه‌سوری، قاشق زنی، هفت‌سین) را به اجرا در می‌آورند.»

این نمایش شاد و نوروزی مناسب برای گروه سنی ۳ سال به بالا و با بازی عطا مقیمی، نوشین سرکو، آهنگسازی فرید نوایی تا پایان اسفند روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای نمایش کودک به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس (غرب)، ایران‌زمین شمالی، جنب شهر کتاب ابن‌سینا مراجعه کنند و برای رزرو صندلی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  09195599904 - 09334800838 تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی انجمن هنرهای نمایشی ایران، طی انتشار بیانیه‌ای، اقدام پلیس آمریکا در حمله به دانشجویان را محکوم کرد و آن را رفتار دوگانه مدعیان دموکراسی با نخبگان دانشگاهی دانست.

|

نظرات کاربران