در حال بارگذاری ...
تا پایان بهمن

زمان ارسال آثار به جشنواره تئاتر فتح خرمشهر تمدید شد

دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با توجه به درخواست گروه‌های نمایشی، آخر بهمن ۱۴۰۲ را آخرین مهلت ارسال آثار نمایشی برای مرحله بازخوانی این دوره از جشنواره اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اروند، دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با توجه به درخواست و استقبال گروه‌های نمایشی کشور، مهلت ارسال آثار نمایشی بخش صحنه‌ای و خیابانی برای مرحله بازخوانی را تا روز دوشنبه 30 بهمن ماه 1402 تمدید کرد.

بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر اردیبهشت و خرداد 1403 برگزار می‌شود و طبق اعلام فراخوان بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، گروه‌های نمایشی متقاضی بخش صحنه‌ای باید چهار لوح فشرده حاوی نسخه PDF نمایشنامه به همراه یک لوح فشرده شامل مجوز نویسنده، رزومه کارگردان و عکس پرسنلی کارگردان به همراه فرم تکمیل شده تقاضای حضور را تا تاریخ 30 بهمن ماه 1402 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره تاریخ اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل هنرهای نمایشی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر، انجمن هنرهای نمایشی با مشارکت و همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر، به منظور بزرگداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان و مدافعان سرافراز میهن اسلامی و تثبیت دلیرمردی و سلحشوری ملت قهرمان ایران و به خصوص شهدای گرانقدر فتح خرمشهر و با هدف معرفی و بازشناخت ارزش‌های این حماسه باشکوه در گستره ملی، در اردیبهشت و خرداد 1403 در شهرستان خرمشهر برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

مدیرکل هنرهای نمایشی خبر داد

نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روند ساخت‌‌و‌ساز در مجاورت تماشاخانه سنگلج
مدیرکل هنرهای نمایشی خبر داد

نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روند ساخت‌‌و‌ساز در مجاورت تماشاخانه سنگلج

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی با تاکید بر اهمیت حفظ تماشاخانه تاریخی سنگلج، از نظارت دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روند ساخت‌و‌ساز ساختمان مجاور این سالن خبر داد.

|

نظرات کاربران