در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «گل باقالی و روزه کله گنجشکی» در مرکز تئاتر کانون

نمایش خیمه شب‌بازی «گل باقالی و روزه کله گنجشکی» به کارگردانی بهناز مهدی‌خواه، از ۲۳ تا ۲۵ اسفند در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، به مناسبت ماه مبارک رمضان، نمایش خیمه‌شب‌بازی «گل باقالی و روزه کله گنجشکی» به صورت رایگان در سالن انتظار مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری اجرا می‌شود.

این نمایش بر اساس سرفصل‌های کتاب درسی مقطع ابتدایی و در راستای طرح «کتاب، تئاتر، مدرسه» تولید شده است و پیش‌تر با اجرا در مدارس و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفته بود.

عوامل این نمایش عبارتند از بهناز مهدی‌خواه (نویسنده و کارگردان)، امیرحسین انصافی (کمانچه)، علی جباری (کمانچه‌نواز) و بهناز مهدی‌خواه (طراحی و ساخت عروسک).

در خلاصه نمایش «گل باقالی و روزه کله گنجشکی» آمده است: «گل باقالی فرزند مبارک و طیاره خانوم هفت ساله شده و می‌خواهد روزه بگیرد اما طاقت گرسنگی و تشنگی را ندارد، اهالی خیمه هرکدام سعی می‌کنند به شیوه خودشان به او کمک کنند اما...»

علاقه‌مندان می‌توانند از روز چهارشنبه ۲۳ اسفند تا جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ساعت ۱۷ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله به تماشای این نمایش بنشینند.




مطالب مرتبط

هم‌زمان با دهه فجر

تولیدات نمایشی کانون در سالن‌های شهر تهران اجرا می‌شوند
هم‌زمان با دهه فجر

تولیدات نمایشی کانون در سالن‌های شهر تهران اجرا می‌شوند

نمایش‌های «قورباغه و غریبه»، «دلغک»، «گرگ بلا جلوبیا جلوبیا»، «خرس آرکانسا»، «دوره‌گردها» و «شاهزاده اژدها»، از تولیدات مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در ایام دهه فجر، در سالن‌های نمایشی تهران، روی صحنه هستند.

|

نظرات کاربران