انتخاب هنرمند ماه، فروش اینترنتی بلیت و ...
طرحهای جدید روابط عمومی مجموعه تئاترشهر اعلام شد.محمد بهرامی مدیر روابط عمومی مجموعه تئاترشهر در گفتوگو با سایت ایران تئاتر درباره طرحهای جدید روابط عمومی گفت: از دیگر طرحهای ما پیش فروش بلیت از طریق سایت ایران تئاتر است. یعنی این سایت به شکل شبکه در میآید و تئاترشهر هم به آن وصل میشود. بدین ترتیب گیشه میتواند از طریق این سایت بلیت بفروشد.
طرحهای جدید روابط عمومی مجموعه تئاترشهر اعلام شد.
محمد بهرامی مدیر روابط عمومی مجموعه تئاترشهر در گفتوگو با سایت ایران تئاتر درباره طرحهای جدید روابط عمومی گفت:«تصمیم داریم فصلنامه تئاترشهر را که مدتی است انتشار آن متوقف شده است مجدداًَ چاپ کنیم. در حال حاضر هم مشغول جمعآوری مطالب آن هستیم که مطالب را هم خود بچههای تئاتری میدهند.»
وی در ادامه افزود:«تصمیم داریم برای همه نمایشها جلسه افتتاحیه و اختتامیه برگزار کنیم. در روز افتتاحیه از دوستان رسانهای و هنرمندان دعوت خواهیم کرد تا در نخستین روز اجرا نمایش را ببینند. در روز اختتامیه هم با همکاری انجمن نویسندگان و منتقدان تئاتر جلسات پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد و تماشاگران میتوانند بدون واسطه با گروه اجرایی روبرو شوند و به طور مستقیم جواب پرسشهای خود را بگیرند.»
بهرامی در توضیح دیگر طرحهای جدید روابط عمومی مجموعه تئاترشهر گفت:«از دیگر طرحهای ما پیش فروش بلیت از طریق سایت ایران تئاتر است. یعنی این سایت به شکل شبکه در میآید و تئاترشهر هم به آن وصل میشود. بدین ترتیب گیشه میتواند از طریق این سایت بلیت بفروشد. برای این منظور روی این سایت یک فایل گیشه ایجاد خواهیم کرد و مشخصات نمایش مانند قیمت بلیت، ساعت اجرا را در آن قرار خواهیم داد تا تماشاگران بتوانند از طریق این سایت بلیت نمایش مورد نظر خود را رزور کنند. همچنین به دنبال آن هستیم امکانی ایجاد کنیم که تماشاگران بتوانند مبلغ بلیت را به شکل الکترونیکی پرداخت کنند. این خرید اینترنتی باعث میشود که تماشاگران از اخبار و اطلاعات سایت هم مطلع شوند.»
وی تصریح کرد:«پیشنهاد دادهایم که از هر نمایش به مدت پنج دقیقه تصویربرداری شود و این تصاویر را روی سایت بگذاریم که البته اجرای این طرح مستلزم آن است که با رئیس مرکز هنرهای نمایشی و مسئولان سایت صحبت کرده و موافقت آنان را جلب کنیم.»
ی تصریح کرد:«تصمیم داریم در روز تولد هنرمندان و خبرنگاران حداقل یک شاخه گل برای آنان بفرستیم فقط امیدواریم که در این موارد بد قول نشویم و بتوانیم این طرحها را اجرا کنیم. همچنین تصمیم داریم برای گروههایی که در شهرستانها و دیگر سالنهای تهران فعالیت میکنند لوحی با امضای دکتر نشان تهیه کرده و برایشان بفرستیم تا آنها هم این احساس را داشته باشند که مورد توجه مرکز هنرهای نمایشی قرار گرفتهاند و دیده شدهاند و عضوی از خانواده تئاتر هستند. البته دبیر شورای تئاترشهر امسال هم برای کسانی که در جشنهای خانه تئاتر جزء برگزیدگان صنف خود بودند، نامه تبریکی تهیه کرده و انتخاب آنان را تبریک گفتند.»
بهرامی ادامه داد:«ممکن است بعضی از این کارها کوچک به نظر بیاید اما نشانهای است از نزدیکی و پیوند مسئولان اجرایی با هنرمندان تئاتر و تاکیدی است بر این نکته که مسائل و مشکلات کاری نمیتواند این پیوند را خدشهدار کند.»
وی خاطرنشان کرد:«یکی دیگر از طرحهای ما که از تابستان اجرای آن را آغاز خواهیم کرد انتخاب هنرمند ماه است و تصمیم داریم از بین هنرمندانی که فعالیت میکنند یک نفر را به این عنوان انتخاب کنیم.»
بهرامی در پایان دیگر عناوین طرحهای جدید روابط عمومی تئاترشهر را به شرح زیر اعلام کرد:«ارسال خبر به مطبوعات از پیش از آغاز اجرای یک نمایش و تا پایان مدت اجرا، برگزاری جلسه مطبوعاتی برای تمام نمایشها پیش از اجرای نمایش، راهاندازی جدیتر سایت مجموعه تئاترشهر به دو زبان، کارت اشتراک برای تماشاگران همیشگی مجموعه تئاترشهر، قرعه کشی تماشاگر هفته و یا ماه و اهدای جایزه توسط اسپانسر، انتخاب هنرمند ماه از منظر اخلاقی، حرفهای و هنری و اهدای جایزه توسط اسپانسر، انتشار کتاب پوستر و یا بروشورهای تئاتر به صورت سالانه یا به صورت یک دهه، برگزاری شبی با یک هنرمند، برپایی نمایشگاه عکس تئاتر با شیوهای جدیدتر.»