در حال بارگذاری ...

«مرگ یزدگرد» با حضور خبرنگاران و عکاسان روی صحنه می‌رود

نمایش «مرگ یزدگرد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا درشتی‌نژاد روز سه‌شنبه هشتم اسفند با حضور خبرنگاران و عکاسان اجرا می‌شود.

به گزارش ایران‌تئاتر، نمایشنامه «مرگ یزدگرد» نمایشنامه‌ای از بهرام بیضایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا درشتی‌نژاد از ۲۹ بهمن‌ در تماشاخانه صحنه آبی روی صحنه رفته است.

گروه نمایش «مرگ یزدگرد» در اجرای روز سه شنبه هشتم اسفند، میزبان خبرنگاران، عکاسان خبری و آزاد خواهند بود.

در این نمایش راز قادری، سینا صفری، ریحانه اخلاقیان، محمد صمدی، شاهین حافظ دوست، حسین شیدایی و سینا اخلاقیان ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل «مرگ یزدگرد» عبارت‌اند از آریا باقری و علیرضا درشتی‌نژاد (دراماتوژ)، آریا باقری و مهران میرزایی (مشاور کارگردان)، مریم قدرت‌پور (منشی صحنه و دستیار کارگردان)، حسین شیدایی (طراحی تیزر و پوستر) و مرضیه قادری (عکاس).

ورود تمامی عکاسان (خبری و آزاد) بلامانع است. علاقه‌مندان و اهالی رسانه برای تماشای این اجرا می‌توانند روز سه‌شنبه هشتم اسفند به موسسه فرهنگی هنری صحنه‌ آبی مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

مؤسسه‌ فرهنگی هنری اکبر رادی، در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت این نمایشنامه‌نویس که هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی است، از این دو هنرمند بزرگ عرصه هنرهای نمایشی کشور یاد کرد.

|

اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است
اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است

اسرافیل فرج‌اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با حضور در تماشاخانه سنگلج و تماشای نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان، از حمایت گروه‌های شهرستانی، گیشه تئاتر و تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه گفت.

|

نظرات کاربران