در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «شیزوفرنی» تمدید شد

اجرای نمایش «شیزوفرنی»، اثر حامد رحیمی نصر که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، تا ۲۵ اسفند تمدید شد.

 به گزارش ایران‌تئاتر، نمایش «شیزوفرنی» به نویسندگی و کارگردانی حامد رحیمی‌نصر و تهیه‌کنندگی مسعود والا که در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، تا 25 اسفند به اجرایش ادامه خواهد داد. 

امیر غفارمنش، سینا رازانی، کارولین خدادیان، شادی اصفهانی، ماریه ماشاءاللهی، مرجان آقانوری، آرام نیک‌بین، کسری ریاحی‌وفا، رامتین سلیمانی، علی کاظم‌پور، داوود مهرداد، کامبیز نیک‌آمیز، افسانه بیجانی، هلن سرگزی، هامون هدایتی، امیر پوریا مسعودنیا، فرزانه شاکری، نسیم محمدی، زهرا محمدی، ستاره آقایی، نسرین نعمتی، علی کریمی و حامد رحیمی‌نصر در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «او می‌خواهد بخوابد، چه می‌بیند و چه می‌شنود که ۴۸ ساعت بی‌قرار و کلافه است؟ باید آنچه را که او می‌بیند، ما هم ببینیم!»

علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت و تماشای نمایش «شیزوفرنی» که تا ۲۵ اسفند راس ساعت ۲۱:۱۵ روی صحنه می‌رود، می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به آدرس خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا مراجعه کنند.
 




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران