در حال بارگذاری ...
آمار فروش نمایش‌ سالن‌های دولتی اعلام شد

رشد مخاطبان نمایش‌ کودک و نمایش ایرانی

بر اساس آمار فروش هفتگی آثار روی صحنه مخاطبان نمایش کودک و نمایش ایرانی در تماشاخانه‌های دولتی رشد قابل توجهی داشته‌اند.

به گزارش ایران‌تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چهارسو و قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 11 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد.

نمایش «سیاه خال» به کارگردانی محسن اردشیر که از ۲۵ بهمن در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع 15 اجرا و میزبانی از 3128 مخاطب با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان توانست به فروشی معادل 475 میلیون و 36 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «روزی روزگاری سمنگان» به کارگردانی محمودرضا رحیمی که اجرای خود را از ۲۵ بهمن در تالار چهارسو ساعت ۱۸ با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع 15 اجرا و میزبانی از 697 مخاطب توانست به فروشی معادل 74 میلیون و 128 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «نوزده، نود و نه» به کارگردانی ایوب آقاخانی که اجرای خود را از ۱۹ بهمن در تالار چهارسو ساعت ۲۰ با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع 20 اجرا و میزبانی از 1836 مخاطب توانست به فروشی معادل 203 میلیون824 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «عددهای نشده» به کارگردانی حسین کشفی‌اصل نیز که اجرای خود را از ۱۷ بهمن در تالار قشقایی ساعت ۱۸ با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان آغاز کرده است، با 22 اجرا و میزبانی 948 مخاطب به فروشی معادل 94 میلیون335 هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «مَثلث» به کارگردانی قیس یساقی نیز که اجرای خود را از ۲۲ بهمن در تالار قشقایی ساعت ۲۰ با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده است، با 18 اجرا و میزبانی 1479 مخاطب توانست به فروشی معادل 153 میلیون و 153 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «دویست و هشتادمین شب سال» به کارگردانی مرجان پورغلامحسین که از ۱۹ بهمن در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است،‌ با مجموع 20 اجرا و میزبانی از 716 مخاطب، به فروشی معادل 50 میلیون و 40 هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «شکافتن کام ماهی» به کارگردانی سمن قناد که از ۱۸ بهمن در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، تا روز جمعه 11 اسفند با 21 اجرا و میزبانی 531 مخاطب، توانسته است به فروشی معادل 39 میلیون و 550هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش محیطی «خبرنگار بی‌خبر» به کارگردانی محمدهادی عطایی نیز که از ۱۹ بهمن با قیمت۶۰ هزار تومان در کافه تریای تالار چهارسو کار خود را آغاز کرده است تا روز جمعه 11 اسفند با 191 مخاطب توانسته به فروشی معادل 11 میلیون 280 هزار تومان دست پیدا کند.

همچنین نمایش محیطی «من نوید نیستم» به کارگردانی سید علی خوشرو در دور جدید اجراهای خود که از ۱۹ بهمن با قیمت ۵۰ هزار تومان در کافه تریای سالن قشقایی کار خود را آغاز کرده است، با 20 اجرا و میزبانی از 222 مخاطب به فروشی معادل 11 میلیون و 100 هزار تومان دست پیدا کرده است.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «تخت و خنجر» به کارگردانی محمدعلی نجف‌پور که از 24 بهمن به صحنه رفته است؛ روز جمعه 11 اسفند، شانزدهمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع میزبان 1550 تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم بها، میهمان و تخفیف‌دار با بلیت 60 هزار تومانی و ظرفیت سالن 236 نفری، مبلغ 63 میلیون و 426 هزار تومان فروخته است.

در تالار هنر، نمایش «کتابخورها» به کارگردانی اسماعیل رحیمی‌سروش که از روز 25 بهمن، اجرای خود را آغاز کرده است، با 15 اجرا در تالار 244 نفری و قیمت بلیت 100 هزار تومانی، توانسته میزبان یک هزار و 113 تماشاگر و فروش 83 میلیون و 757 هزار تومانی باشد.

نمایش«هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی که از 3 اسفند در تالار هنر با ظرفیت 244 نفری به صحنه رفته است تا روز جمعه 11 اسفند با 8 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، توانسته 745 تماشاگر را جلب کند و به فروش 61 میلیون و 546 هزار تومان دست یابد.




مطالب مرتبط

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای تالار چارسو و تریای قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 27 بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد
خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد

حسن دادشکر، پیشکسوت تئاتر ایران خطاب به مدیر تالار هنر گفت خواهشی که از شما دارم این است که بیشتر کارهایی را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد. بعضی از کارها متاسفانه بخش موسیقایی‌اش آن قدر بالاست که محتوا، کارگردانی و بازی و عناصر اصلی درام را تحت تاثیر قرار ...

|

گفت‌وگو با اسماعیل رحیمی‌سروش، نویسنده و کارگردان «کتابخورها»

صداقت و احترام؛ شرط‌های ماندگاری در عرصه نمایش کودک
گفت‌وگو با اسماعیل رحیمی‌سروش، نویسنده و کارگردان «کتابخورها»

صداقت و احترام؛ شرط‌های ماندگاری در عرصه نمایش کودک

اسماعیل رحیمی‌سروش، نویسنده و کارگردان نمایش «کتابخورها» با بیان اینکه مسیر زندگی‌اش با تماشای نمایش کودک تغییر کرده است، از لزوم صداقت و احترام در تولید اثر برای کودکان به عنوان شرط‌هایی برای ماندگاری در این عرصه سخن گفت.

|

نظرات کاربران